17. Rész

714 32 18
                                    

Az út nem volt hosszú 10 perc alatt odaértünk Imiékhez.
Kiszálltunk az Alfából, Zozó szeretett autójából, ezután Patrik csengetett is.
Eközben én nem tudom miért, de hirtelen elkezdtem egyszerre ideges és izgatott lenni.
Már éppen azon gondolkodtam hogy fogom magam és inkább hazasétálok, (amúgy se lenne hosszú az út 20 perc alatt haza is érnék gyalog, egy kis sétába úgy se halnék bele), de ekkor valami Isteni csodaként kinyílt az ajtó.
Ekkor felnéztem és megpillantottam..........

🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲

Szóval felnéztem és ekkor megpillantottam Benit. Nem is tudtam, hogy ő is itt lesz, de nagyon örültem neki.
- Sziasztok! Örülök hogy épségben ideértetek.- mondta Beni mosolyogva.
- Szia. - köszöntünk neki mindhárman.
Beléptünk a házba, itt is köszöntünk mindenkinek, aztán mint kiderült számomra, hogy ez egy meglepetés már alapból Iminek, mert erről se tud, hogy mi itt leszünk nála.Imi még nem ért haza, mert családi vacsorán volt a szüleivel és tesójával. Amíg nem jött meg Imi addig ittunk és beszélgettünk a többiekkel, valamint a többiek is megérkeztek Imiék házába.

Nem voltunk nagyon sokan, de így se ismertem mindenkit személyesen. Szóval akik jelen voltak: Zozó, Patrik, én, Tibi, Kevin, Csepel, Tomi, Dani, Rami, Beni, Barni, Ábel, Henry, valamint ahogy kiderült Zsani és Niki, és Niki tesója is, Uros (nem is tudtam, hogy ismeri Zozóékat). Szóval nem voltunk sokan, de én ennek kimondottan örültem, így sokkal barátibb hangulat volt. Már csak az ünnepelt, Imi hiányzott és akkor teljes lesz a létszám.

Csepi megbeszélte Imi apukájával, ha közel járnak akkor dob egy üzenetet, hogy letudjuk kapcsolni a villanyokat és el is tudjunk bújni, hogy teljes legyen a meglepetés Iminek.

Olyan 8 körül meg is jött az üzenet Imi apukájától, így mindenki elbújt. Jó mondjuk ez elég erős kifejezés volt, mivel majdnem mindenki a két kanapé mögé bújt el....de szokták mondani hogy a szándék a lényeg...

Mivel ugye a családja tudott erról a meglepiről, így megoldották, hogy Imi lépjen be elsőnek az ajtón.

Mondjuk a többiek be se jöttek mert, már előtte megbeszéltük velük, hogy az estére meg valószínűleg a következő nap délutánjáig miénk a ház, addig pedig ők nálunk lesznek.
Szóval anyáéknak is lehet egy kikapcsolódós este Imiék szüleivel, és hát, így nekünk is.
Valamint Imi tesóját eldobták az egyik barátjához, hogy ne unatkozzon a idősebbekkel.

A "kedves" ünepelt belépett az ajtón és felkapcsolta a villanyt, semmit se sejtve fel sem nézett, hanem levette a cipőjét, és csak ezután pillantott fel.

Ebben a pillanatban mikor felnézett, mindenki felállt/felugrott és szinte egszerre ordítottuk Iminek (még én is), hogy: "BOLDOG SZÜLINPOT IMI!", és még Zozónál valamint Patriknál volt 1-1 konfettit kilövős cucc, amit mindketten használtak is.

Nem rég óta ismerem Imit, de hogy milyen arcot vágott azt nem tudom szavakkal leírni.... Ő az aki bármilyen dologból, legyen az ciki, unalmas vagy barmilyen hangulat, Ő mindenből viccet csinál, mármint mindenre van egy vicces válasza... szóval igen ez a Góg Imre szóhoz se jutott....

Szerintem fél percig csak állt az ajtónál és körbe-körbe nézett , hogy kik is jelentek meg az ő meglepi szülinapján. Ekkor odalépett hozzá Zozó és személyesen is felköszöntötte, valamint kezet fogtak.

- Nagyon boldog szülinapot, kedves Pojéééngyárunk! - mondta mosolyogva Zozó.

- Köszi Zozó. És mindekinek nagyon köszönöm, nagyon fura, de most nagyon megleptetek, tényleg nagyon köszönöm. - mondta Imi meghatottan. Próbálta leleplezni, de szerintem ahhoz is közel állt, hogy kicsit elérzékenyüljön.

Miközben oda ment hozzá mindneki, át is adtuk az ajándékot neki szépen sorban.

Zozótól és Patriktól közösen egy teljesen új BMX-et kapott, méghozzá ilyen metálos türkizkék színűt amiről állítólag már vagy fél éve álmodozik.

Benitől, Danitól illetve Ramitól kapott egy nagyon jól kinéző Vans cipőt. Mondanom sem kell, ugyanaz a kék árnyalat megtalálható volt a cipőben is.

Tibitől és Csepitől egy "AZ IGAZI ÉS EGYBEN MEGISMÉTELHETETLEN ELSŐSZÁMÚ POJÉÉÉNGYÁROS" feliratú pulcsit kapta, amit egyből fel is kapott.

Tomitól és Kevintől egy bukósisakot kapott az új BMX-hez, természetesen ez is ugyanabban a kék színárnyalatban pompázott.

Barnitól, Ábeltől és Henrytől közösen egy új napszemüveget kapott Imi.

Zsanitól, Nikitől és Urostól pedig egy ilyen ajándékcsomagot kapott, ami tele volt Monster energiaitallal és a kedvenc csokijával volt tele.
Szerintem volt benne vagy 10 energiaital meg 5 táblacsoki.

Mivel màr mindenki átadta neki az ajándékot, így már csak én voltam hátra. Ezért nagy nehezen de odamentem hozzá....

- Boldog szülinapot kedves Góg Imre. Bár egy évvel idősebb lettél, de tudjuk agyilag még mindig csak 5 éves vagy. - próbáltam full komoly arcot vágni, de 2 másodperc alatt elröhögtem magam, valamint Imivel szinte egyszerre a többiek is.

- Mivel most kimondottan nagyon jó kedvem van, így a mondatod második felét meg sem hallottam...Na gyere ide. - én ekkor közelebb léptem hozzá még egy lépéssel, és Ő ekkor megölelt.

- Tényleg boldog szülinapot, Te majom, valamint az ajándékod csak akkor nyithatod ki amikor egyedül vagy.- súgtam neki bizalmasan.
Ekkor elléptem tőle és a kezébe adtam az ajándékát.

- Értettem Főnök és köszönöm. - mondta nevetve.

Ezután odaadta neki Patrik a tortát, ami kétemeletes torta volt, rajta egy BMX-es fiú marcipánból a tetején. Imi kívánt egyet aztán el is fújta a gyertyát. Mindenki tapsolt egyet, aztán fel is vágta Imi a tortát....vagyis nem Imi, mert az első szelet utána feladta, azt mondta neki ez nem megy, így odaadta egyenesen az én kezembe a kést, hogy vágjam fel inkább én, mert szerinte ezzel mindenki jobban jár.

- Én felvágom helyetted, de akkor add a tányérokat, hogy gyorsabban meg legyünk vele. - mondtam neki röhögve.

🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲

Na szerintetek mit kapott Imi ajándékba Linától?😜
Remélem tetszett ez a rész is nektek, és nehari, hogy ilyen régen volt rész.
Puszi: kolikaaa 💋❤️

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 17, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

~Pojjjééén!??!!!😂😍❤️~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang