🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲
Sziasztok! 💝
Egyre többen olvassátok a történetem 🤗😍
Ennek nagyon örülök! ❤️
Köszönöm, imádlak titeket! ❤️😍😘Ezért próbáltam egy kicsit hosszabb részt hozni 😍
Továbbra is várom a szavazatotokat és a véleményeteket! 😇❤️😍😘
És nagyon örülnék 1-1 hosszabb, tartalmasabb kommentnek is. 💗💞
Puszi, pacsi nektek! 💋😘
🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲- Mi ez a jó kedv Lina? - kérdezte Beni.
- Ja, semmi, csak az előbb elgondolkodtam egy kicsit. - válaszoltam neki.
- És min is gondolkodtál az előbb, ha szabad kérdeznem? - kerdezte Beni.
- Hát..... - azon agyaltam, hogy el- e mondjam neki vagy sem - semmi különös dolgon.- mondtam neki.
- Mondjad csak nyugodtan, nem kell tőlem félni, nem eszek embereket még nyugi. - mondta nekem Beni mosolyogva.
- Még...- hangsúlyoztam ki - Na szóval csak annyi, hogy valószínű nem tudod.. - mondtam neki eléggé lassan, miközben láttam hogy mennyire kiváncsi, mert nagyon koncentrált a mondanivalómra. - hogy te vagy az egyik kedvenc videósom. Rengeteg videódat láttam, és nagyon sok élő adásodon ott voltam. Viszont próbáltam úgy viselkedni, hogy ne nagyon vedd észre, mert hallottam már sok videóstól, hogy nem nagyon szeretik ha nézők nagyon istenítik őket. ( bocsi a fogalmazás miatt, de csak így tudtam leírni 😣😂)
- Komolyan követed a munkásságom? - kerdezte Beni, miközben én bólogattam.- és tetszenek is videóim?
- Igen - mondtam neki, miközben lehet egy kicsit elpirultam. Azért nem mindenkinek adatik meg, hogy az egyik kedvenc videósával beszélgethet reggel kávéivás közben.
BINABASA MO ANG
~Pojjjééén!??!!!😂😍❤️~
Fanfiction❤️ @imigog ❤️ @zozokempf ❤️ @benedeknagy ❤️ @patrick_kempf ❤️ @shawnmendes 💝 #41 in fanfiction ~~~ 2017. 11. 08. 💝