16. Rész

626 26 6
                                    

Sziasztok! 💝
Egyre többen olvassátok a történetem, és ennek én kimondottan nagyon örülök! ❤️
Köszönöm, imádlak titeket! ❤️😍😘

És ha tetszett ez a rész akkor én nagyon örülnék 1-1 hosszabb, tartalmasabb kommentnek is akár.💗💞

De persze, nagyon köszönöm a szavazatokat is❤️
Puszi: kolikaaa💋

De persze, nagyon köszönöm a szavazatokat is❤️Puszi: kolikaaa💋

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲

- Hát mivel először Imiékhez megyünk és utána  bulizni, így este 6-ra legyél kész- mondta Zozó.

- Oksa, értettem főnök- mondtam röhögve Zozónak.

Próbált komolyan nézni Zozó és Patrik is, de végül mind a hárman nagy röhögésbe törtünk ki.

- Na akkor lépünk Lina, majd délután tali- köszöntek Patrikék.

- Helloka, sziasztok. Vigyázzatok magatokra. - mondtam nekik komolyan.

Ezután ők le is léptek, így mivel unatkoztam áthívtam 2 barátnőmet: Juhász Zsanettet, Zsanit és Borzas Nikolettát, Nikit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Miután megérkeztek a csajok, nekiálltunk sorozatot nézni. Ez olyan 3-ig tartott.

- Ti nem vagytok éhesek? Mert én már kezdek az lenni.- kérdeztem a többieket.
- Most hogy mondod már én is éhes vagyok.- felelte Niki.
- Mi lenne ha rendelnénk valamit? Pizza jó lesz? - kérdezte Zsani.

Miután megbeszéltük hogy ki milyen pizzát szeretne enni, megrendeltem. Addig beszélgettünk egy kicsit.

- Na mizujs van veled Lina?- kérdezte Niki.
- Semmi különös, próbálom elviselni a két dili tesókámat.- feleltem.
- Jajjjjj...Linaaa... Tudjuk mindhárman hogy miért kérdeztem.
- És pedig?
- Miújság van a hercegeddel?- kérdezte Zsani.
- Remélem, nem a drága Imikére gondoltok.
- Dedee...- bólogattak mindketten.
- Mi lenne? Ugyanaz mint eddig....nagyon nem bírom. Vagy beszólogat vagy egyfolytában ott van a közelemben. Nem lehet vele egy légtérbe kibírni 2 percet, mert az ember egyszerűen megőrül a sok hülyeségétől.- mondtam Zsaniéknak.
- És mivan akkor, ha azért van mindig a közeledben, mert esetleg bejössz neki?- kérdezte Niki.
- Az lehetetlen mert egyrészről Zozó a legjobb barátja, másrészről meg olyan idegesítő mint a bűn.

Ezután csengettek így rohantam ajtót nyitni, kifizettem a pizzákat és szerintem 20 perc se kellett nekünk és már csak az üres dobozok voltak csak meg.
Ezután Niki mondta, hogy jó lenne ha elkezdenék készülődni, mert a végén még itthon maradok. Nagyon sajnálnám, mit ne mondjak.

Zsani a hajamat, Niki a sminkemet csinálta meg.
Zsani laza hullámokat csinált a hajamba, és elől feltűzött egy pár tincset egy nagyon szép csattal. Niki pedig egy natúr sminket csinált egy csillogós szájfénnyel.
Ezután pedig elküldtek átöltözni a csajok.
Bementem a fürdőbe és felvettem a nemrég vásárolt fekete szoknyát és a hozzá illő magassarkúmat.

Megnéztem magamat a tükörben és hogy őszinte legyek szerintem nagyon jó munkát végzett a két legjobb barátnőm.
Ezután kiléptem fürdőszobából.
- Istenem Lina! Egyszerűen meseszép vagy!- szinte "ordította" Niki.
- Igen, tényleg csodásan festesz Linu! Ezzel a szettel ma tuti megbabonázod Imikét.- mondta Zsani.
- Köszönöm csajok, nagyon kedvesek vagytok.
És azt is köszönöm, hogy ilyen szép sminket és hajat varázsoltatok nekem. Imádlak titeket!- mondtam nekik. - De hagyjatok engem az Imivel, már mondtam hogy nem érdekel.

Gyorsan összeszedtem a táskámba a telefonomat, a szájfényemet valamint, a már előre becsomagolt ajándékot a drága Imkének.
Pont készen lettem és akkor toppant be az ajtón Zozó és Patrik.

- Sziasztok csajok!- köszönt Zozó és Patrik.
- Sziasztok!- köszöntünk vissza mi is nekik.
- Na akkor mi megyünk is skacok, jó bulit!- mondták Aniék.

Mikor adtunk egymásnak puszit, Zsani közelebb hajolt és még gyors a fülembe súgta, úgy hogy csak én halljam, hogy aztán ügyes legyek, és csábítsam el Imit ma este.- mondta Zsani.
Mondanom sem kell, azt hittem ott helyben lecsapom Zsanit. Hihetetlenek esküszöm.

- Nagyon csinos vagy Lina!- mondta Zozó.- Na mehetünk?- kérdezte.
- Köszönöm, és persze, pillanat csak még gyors megnézem magam mégegyszer a tükörben, és mehetünk is.

Az út nem volt hosszú 10 perc alatt odaértünk Imiékhez.
Kiszálltunk az Alfából, Zozó szeretett autójából, ezután Patrik csengetett is.
Eközben én nem tudom miért, de hirtelen elkezdtem egyszerre ideges és izgatott lenni.
Már éppen azon gondolkodtam hogy fogok magam és inkább hazasétálok, (amúgy se lenne hosszú az út 20 perc alatt haza is érnek gyalog, egy kis sétába úgy se halnék bele), de ekkor valami Isteni csodaként kinyílt az ajtó.
Ekkor felnéztem és megpillantottam..........

🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲

Na szerintetek ki nyitott ajtót? Imi vagy valaki más?

Sajnálom hogy csak most hoztam a folytatást, de azért remélem attól függetlenül tetszett nektek.❤️

❤️

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
~Pojjjééén!??!!!😂😍❤️~Onde histórias criam vida. Descubra agora