Κεφάλαιο 3

752 44 20
                                    

Την επόμενη μέρα σηκώθηκαν πολύ νωρίς και οι δύο. Είχαν το πρώτο τους μάθημα... μεταμορφώσεις... Αφού έφαγαν το πρωινό τους, πήγαν στην τάξη...
"Καλημέρα παιδιά" είπε με ένα χαμόγελο η καθηγήτρια ΜακΓκονακαλ "Με εμένα θα κάνετε το μάθημα των μεταμορφώσεων... λοιπόν σήμερα θα μετατρέψουμε τα ποντίκια σε δισκοπότηρα..."

************************************************
Αργότερα στο μεσημεριανό ήρθαν τα γράμματα από τους γονείς των πρωτοετών που τους συγχαιραν για τους κοιτώνες που μπήκαν... Όλοι ήταν χαμογελαστοί όταν διάβαζαν τα γράμματα -Αφού διάβαζαν τα καλά λόγια των γονιών τους- εκτός από τον Σκορπιο... Πριν καν ανοίξει το γράμμα ήξερε τι τον περιμένει... Άνοιξε το γράμμα και το διάβασε:
"Μικρέ Σκορπιε,
Είμαι απογοητευμένος με σένα... Είσαι ένας Μαλφόι! Δεν γίνεται να είσαι στο Γκριφιντορ... Εδώ και αιώνες οι Μαλφόι πηγαίνουν στο Σλιθεριν... Άμα ήταν εδώ ο παππούς σου θα σε σκότωνε χωρίς καμία υπερβολή... Ευτυχώς είναι στο αζκαμπαν... Και λέω ευτυχώς γιατί παρόλο που είσαι σε αυτόν τον κοιτώνα δεν σταματάς να είσαι παιδί μου... Λοιπόν για να μην γίνομαι πολύ κουραστικός χαίρομαι λιγάκι που είσαι στο Γκριφιντορ... Αυτό συναινεί ότι είσαι γενναίος και όχι ένας δειλός όπως εγώ... Τώρα θα αναρωτιέσαι άμα όντως μιλάω εγώ ή μαμά σ ή άμα έχει μπει κάτι μέσα μου αλλά Όχι μην αγχώνεσαι... Εγώ είμαι... Και είμαι περήφανος που είσαι στο Γκριφιντορ και όχι στο Σλιθεριν... Τώρα θα πεις ότι πριν είπα ότι είμαι απογοητευμένος... Ε λοιπόν είμαι και τα δύο τι να κάνουμε.               

                                             Ο πατερας σου
                                                   Ντρακο

Υ.Γ. 1. Να κάνεις παρέα με τον Πότερ και την Ουέσλι που είναι στην ηλικία σου... Δεν πίστευα ότι θα το έλεγα ποτέ αυτό αλλά άμα μοιάζουν με τους γονείς τους θα εχεις τους καλύτερους φίλους που θα μπορούσες να έχεις

Υ.Γ. 2. Αυτό το γράμμα θα ήθελα να μείνει μεταξύ μας"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Ναι οκ ξέρω έχω να ανεβάσω κεφάλαιο 4 μήνες ΑΛΛΆ
Μου έσπασε το κιν μου τέλη Ιουνίου και είχα μείνει χωρίς κινητό για 2 βδομάδες, μετά πήγα κατασκήνωση 3 βδομάδες και γενικά όλο τον Αύγουστο ήμουν διακοπές και μετά οταν μπήκε ο Σεπτέμβρης το είχα ξεχάσει τελείως  και το θυμήθηκα πριν μια βδομάδα ότι πρέπει να συνεχίσω μια ιστορία στο wattpad αλλά είχα ξεχάσει το ήθελα να γράψω παρακάτω  (μπράβο Μάγδα εύγε)
Τεσπα επέστρεψα με καινούριο κεφάλαιο  (λίγο μικρό) και σε λίγο καιρό θα βγει και άλλο😊

Αντιος💘

Harry Potter: Η νέα γενιάNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ