Κεφάλαιο 6ο

580 30 8
                                    

Οι υπόλοιπες διακοπές όπως και το σχολικό έτος πέρασαν ήρεμα για ολη την οικογένια χωρίς να γίνει το κάτι σημαντικό... Ο Άλμπους πέρασε την τάξη με 19.4, ο Σκόρπιους με 19.8 και η Ρόουζ, όπως ήταν αναμενόμενο, με 20 καθαρό.  (να ξερω ότι δεν είναι έτσι οι βαθμοί στο Χογκουαρτσ)

Ήρθαν οι καλοκαιρινές διακοπές και ο Χάρι με την τζινη, την Ερμιόνη και τον Ρον αποφάσισε να στείλει τα παιδιά κατασκήνωση για Μαγκλς ώστε να μην αποκτήσουν κόμπλεξ με αυτούς. Τους τόνισε βέβαια οτι δεν θα έχουν μαζί τους μαγικά αντικείμενα και οτι δεν θα αναφερθούν καθόλου στο Χογκουαρτσ και ουτε σε κατι σχετικό με την μαγεία. Ακόμα και να δεθουν πολυ με κάποιον δεν έπρεπε να τους αποκαλύψουν την πραγματική τους ταυτότητα. Τα παιδιά συμφώνησαν αν και η Ρόουζ ήθελε να πάρει μαζί της βιβλία να διαβάζει. Ο Τζέιμς δεν πολυ ήθελε να πάει καθώς κατα την γνώμη του ήταν πολυ μεγάλος για κατασκήνωση. Ευτυχώς κατάφεραν να του αλλάξουν γνώμη. Η Ερμιόνη τους έκανε μερικά μαθήματα για το πως να συμπεριφέρονται στους Μαγκλς και η Τζινη ετοίμαζε τα πράγματα που θα έπαιρναν μαζί τους. Θα πήγαιναν για δύο βδομάδες μόνο διότι η Τζίνη ήθελε να πάνε σε ένα ελληνικό νησί στην μοναδική της άδεια.

~•~•~•~

Έφτασε λοιπόν η μέρα της αναχώρησης και με δάκρυα στα μάτια αποχαιρέτησαν τα 5 παιδιά.

~•~•~•~

Η κατασκήνωση ήταν πανω στο βουνό και ήταν περίπου μισή ώρα μακριά από την λίμνη. Η έκταση ήταν καταπράσινη και η θέα μαγευτική!
Ο καθένας θα ήθελε να βρίσκετε εκεί...

Η κατασκήνωση ηταν χωρισμένη ανα πτέρυγες ανάλογα με την ηλικία του καθενός και η κάθε πτέρυγα ανάλογα με την παρέα και το φύλο. Έτσι αναγκαστικά χωρίστηκαν. Η Λιλη και ο χιουγκο πήγαν στην 1η πτέρυγα που ήταν για μικρότερα παιδιά, ο Άλμπους και η Ρόουζ στην 2η οπου ηταν για παιδιά στην προεφηβεια και τέλος ο Τζέιμς πήγε στην 3η η οποία ήταν για εφήβους.

Καθε μέρα ξυπνούσαν στις 8 και έπειτα ειχαν αθλήματα και διάφορες δραστηριότητες. Μέρα παρά μέρα πήγαιναν στην λίμνη για μπάνιο.
Επίσης είχαν και πρωταθλήματα ανάμεσα σε πτέρυγες και έτσι ο Τζέιμς  με τον Άλμπους βρέθηκαν πολλές φορές αντίπαλοι.
Το βράδυ είχαν ψυχαγωγία με τραγούδια και χώρο.

Πέρασε η πρώτη βδομάδα και τα παιδιά είχαν βρει πολλούς φίλους. Πραγματικά ένιωθαν σαν το σπίτι τους και δεν ήθελαν να φύγουνε με τίποτα!
Η Λιλη γνώρισε τον Άλεξ ένα 10χρονο καστανοξανθο αγόρι με γαλάζια μάτια και ήρθαν πολύ κοντά, σαν φίλοι πάντα. Γενικά ήταν δύσκολο να κάνει φίλους επειδή δεν ήταν καθόλου κοινωνική και ήταν πολύ ντροπαλή. Με τον Άλεξ από την πρώτη στιγμή κατάλαβε ότι κάτι τους συνδέει...
Έμαθε οτι έμενε σε ένα χωριό δίπλα από το δικό της οπότε θα βρισκόντουσαν και μετά την κατασκήνωση. Ο Άλεξ ήρθε κοντά και στον 12χρονο πλέον Άλμπους. Ο τελευταίος έγραφε συνέχεια γράμματα στον κολλητό του αλλα δεν μπορούσε να τα στείλει γιατί δεν μπορούσε να πάρει κουκουβάγια.. με τους γονείς του μιλούσε με μαγκλ τηλέφωνο που του είχαν πάρει γι'αυτόν τον λόγο.

~•~•~•~

Μια μέρα είχαν τελικό ποδοσφαίρου το σπιτάκι του Άλμπους εναντίον το σπιτάκι του Τζέιμς. "Σύγκρουση Τιτάνων" σκεφτόταν η Ρόουζ.  Τα δύο αδερφός μετά απο εντατικά μαθήματα με τον θείο τους τον Μπιλ, ο οποίος ήξερε λίγο μπάλα, έμαθαν να παίζουν ποδόσφαιρο, όχι τόσο καλά όσο οι άλλοι, αλλα τουλάχιστον ήξεραν τα βασικά. Τέλος πάντων, καθώς έπαιζαν και έχανε 1-0 το σπιτάκι του Τζέιμς, ο τελευταίος έκανε ένα γερό φάουλ τον αδερφό του γυρνώντας του το πόδι, απο τα νεύρα του. Μόλις συνειδητοποίησε τι ακριβώς έκανε ήταν άργα... ο Άλμπους ήταν στο υγρό χώμα  (την προηγούμενη μέρα είχε βρέξει)  και έκλαιγε με λυγμούς. Ο Άλμπους έβριζε τον αδερφό του και έλεγε ότι τον μισεί... το κατάλαβαν όλοι ότι το έκανε επίτηδες και τον κοιτούσαν με στραβό μάτι. Ο Τζέιμς του ζητούσε συγγνώμη και του έλεγε ότι δεν ήξερε τι έκανε αλλα τίποτα... άρχισε να δακριζει.. μόλις είχε τραυματιστεί  -ευτυχώς όχι σοβαρά- τον μικρό του αδερφό για ένα παιχνίδι.. δεν μπορούσε να συγχωρέσει τον εαυτό του.. είχαν άλλη μια μέρα κατασκήνωσης και ήξερε ότι δεν θα την περνούσε καλά...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σου κόσμε👋 μόλις γύρισα απο κατασκήνωση και είπα αντε να μην περιμένουν άλλο και ΜΠΟΥΜ καινούριο κεφάλαιο
Ελπίζω να σας αρέσε, έκανα ότι μπορούσα 💖
Τσαοοο

Harry Potter: Η νέα γενιάTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang