Κεφάλαιο 5

610 41 6
                                    

Μπήκαν μεσα και αντίκρισαν την μεγάλη οικογένεια Ουέσλι.

Καθόντουσαν όλοι τους στην κουζίνα στο κλασσικό τραπέζι, που βέβαια ήταν μεγαλύτερο για να χωρέσει όλα τα μέλη της οικογένειας.
Υποδέχτηκαν τον Χάρι και την οικογένια του με χαρα και -όπως ηταν αναμενόμενο- υπήρξε και αμήχανη, βασικά εκνευριστική, φάση που η Μολυ ζουπουσε τα μάγουλα του Άλμπους... "Κλασική γιαγιά" σκέφτηκε

Είχαν περάσει κοντά 2 ώρες τρώγοντας και πίνοντας. Το κεφάλι του Άλμπους, της Ρόουζ και της Μολις (της μικρής)  κόντευαν να εκραγούν απο τις ερωτήσεις που τους κάνανε για την πρώτη τους εντύπωση για το Χογκουαρτσ ή για το πως τους φαίνονταν τα μαθήματα κτλ. Σε κάποια φάση ήρθε η κουβέντα στις παρέες και ολοι κοιτούσαν ανησυχητικά μια τον Άλμπους και μια τον Φρεντ μην πετάξει καμία κοτσάνα σχετικά με τον Σκόρπιους. Ο μόνος που δεν ήξερε για τον Σκόρπιους ηταν ο Άρθουρ και αμα το μάθαινε θα γινόταν χαμός.
Ευτυχώς μετά απο μερικες κλοτσιές που έφαγε στα πόδια του απο την αδερφή του και τα ξαδέρφια του δεν είπε κουβέντα.

Αφού τελείωσαν το φαγητό βγήκαν εξω τα παιδιά για να παίξουν κουιντιτσ και οι μεγάλοι έκατσαν μέσα για να μιλήσουν. Άλλωστε για παραμονή Χριστουγέννων είχε μια πολύ καλή μέρα.

Και εκεί έγινε η μαλάκια

Ο Φρεντ πέταξε σε κάποια φάση μια σποντα για τον Σκόρπιους γιατί είχε θυμώσει με τον Άλμπους που δεν του έδωσε πάσα και έχασαν τον πόντο.
Ο Άρθουρ κατάλαβε αμέσως οτι κάτι του έκρυβαν και θέλησε να μάθει την αλήθεια. Μετά απο φωνές, κραυγές και αναστεναγμους έμαθε ότι ο Άλμπους ήταν κολλητός με τον εγγονό του "εχθρού" του. Ήταν τόσο θυμωμένος που δεν άκουγε τίποτα και απο κανέναν. Προσπαθούσαν να του εξηγήσουν ότι ο Σκόρπιους δεν είχε καμία σχέση με τον παππού του ουτε με τον πατέρα του αλλα δεν άκουγε τίποτα.
Μετά απο λίγο έφυγαν όλοι και άφησαν μόνους τον παππού και τον εγγονό αφού είχαν ηρεμήσει λίγο.
"Βρε αγόρι μου από τα τόσα παιδιά στην ηλικία σου τον Σκόρπιους βρήκες να διαλέξεις για κολλητό?" Αναρτήθηκε ο Άρθουρ. Ο Άλμπους είπε απλά ένα συγγνώμη με σκυφτό το κεφάλι του. "Το θέμα δεν είναι να ζητήσεις συγγνώμη. Ξέρεις πόσο σ'αγαπώ και δεν μπορώ να σου θυμώσω... Απλά θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα δεθεις πολύ με αυτήν την οικογένια και οτι θα προσέχεις, εντάξει?" "Στο υπόσχομαι παππού..." και αποχαιρέτηστικαν με μια αγκαλιά.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~


Γεια σου κόσμε που δεν βαρέθηκες να περιμένεις να βγει καινούριο κεφάλαιο! Επιτέλους τελείωσαν οι εξετάσεις και ήρθε το καλοκαίρι και θα γράφω συχνότερα τωρα το υπόσχομαι 😂
Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν πανελλήνιες σήμερα❤

Harry Potter: Η νέα γενιάWhere stories live. Discover now