Κεφάλαιο 7

520 25 3
                                    

Ο Άλεξ ⬆️
______________

Το νεο μαθεύτηκε γρηγορα... την επόμενη μερα ήρθε ο χαρι με την Τζινη, αφου τους ειχαν καλέσει σπο την κατασκήνωση για την παραβατική συμπεριφορα του Τζέιμς και τον τραυματισμό του Άλμπους.
Ο τελευταιος ειχε μείνει ολη την νύχτα στο ιατρείο της κατασκήνωσης και ο αδερφός του δεν κουνήθηκε απο δίπλα του. Ηταν ολοφάνερο οτι το ειχε μετανιώσει, όμως ήταν αργά.. Ο Άλμπους ειχε υποστεί κάταγμα και δεν μπορούσε να πατησει το πόδι του, οπότε ηταν αναγκασμενος να γυρίσει σπίτι όπως και ο Τζέιμς αφού ήταν τιμωρία. Η μικρή Λίλη ήθελε να μείνει κι άλλο και τελικά με κλάματα και επιχειρήματα κατάφερε να τους πείσει και έτσι έμεινε για αλλες 5 μερες όπου και τελείωναν οι 2 βδομάδες που ηταν καθορισμένο να παει.
"Μου υπόσχεσαι οτι θα με πέρνεις τηλέφωνο και δεν θα χάσουμε επαφή?" Είπε ο Άλεξ
"Στο υπόσχομαι..." ειπε η Λίλη
Αυτοί οι δύο ειχαν έρθει πολύ κοντά και τους ηταν δύσκολο να αποχωριστούν.. το καλο ηταν οτι εμεναν σε διπλανά χωριά αρα θα βρισκόντουσαν μεσα στην χρόνια.
Όμως τι θα γίνει οταν παω στο Χοκουαρτσ σε εναν χρόνο? Σκεφτηκε η Λίλη. Όντως.. σε εναν χρόνο η Λίλη θα πήγαινε στο Χογκουαρτσ και έπρεπε να του δικαιολογήσει την εννιαμηνη απουσία της
Τελος παντων εχω χρόνο γι αυτό.. ξανασκεφτηκε
~•~•~•~•
Περασαν δύο βδομάδες και η Λίλη είχε βρεθεί ήδη μια φορα με τον Άλεξ.
Ο Τζέιμς ήταν τιμωρία και δούλευε στο γραφείο της μαμας (ήταν αρχισυντάκτρια στην αθλητική εφημερίδα "SPORTY" του ως "παιδί για όλες τις δουλειές. Πλήρωνε λογαριασμούς, μοίραζε τις εφημερίδες κτλ. Δεν είχε όμως καμία αντίρρηση με οτι δουλειά και να του έβαζαν γιατι ήξερε ότι είχε κανει χοντρή πατάτα.
Ο Άλμπους αναρρώνε γρήγορα και πλέον μπορούσε να πατήσει το πόδι του χωρίς ιδιαίτερο πόνο.
~•~•~•~•~
Στο σπίτι των Μαλφόι, η μητέρα του Σκορπιους ήταν βαριά άρρωστη οπότε στις διακοπές του παρέμεινε κλεισμένος σπιτι διαβάζοντας με σκοπό να ξεχνιέται.
~•~•~•~•~
Την ίδια φάση περνούσε και η Ροουζ, μόνο που η μητέρα της ηταν καλα στην υγεία της. Στο μεταξυ τους δεν τα πήγαιναν καλα. Μάλωναν συνέχεια και καθόταν στο δωμάτιο της για να την αποφύγει και διάβαζε. Είχε ήδη τελειώσει 5 μαγκλ βιβλία και 6 σχετικα με μαγεία βιβλία και τωρα διάβαζε ένα σχετικά με την ζωή του Τομ Ριντλ, πριν γίνει ο γνώστος σε ολους μας Βολντερμορτ. Ανέλυε την οικογενειακή κατάσταση στης Μαγκλ οικογένιας του και το πώς η μητέρα του αποπλάνησε τον πατέρα του.

Λες ο Βόλντεμορτ να έχει αδέρφια? Και άμα κάποιος απο αυτους παντρεύτηκε μάγισσα? Και άμα υπάρχουν μάγοι με το dnα του Βολντεμορτ? Μήπως κινδυνεύουμε με έναν 2ο πόλεμο?
Αυτές ηταν μερικές απο τις σκέψεις που περνούσαν απο το μυαλό της την τελευταία βδομάδα.
Βρε λες?

__________________

ΕΠΠΠ
ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ??ΝΕΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ??

Παίδες πέρα απο την πλακα το Λύκειο είναι πιο δύσκολο απο τι φανταζόμουν..

Ενιγουέι
Πως σας φάνηκε?? Τι λετε να γινει??

Το μουνακι

Harry Potter: Η νέα γενιάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora