Hoe ga ik haar mee uitvragen? Hoe ga ik haar als mijn vriendin vragen? Ik weet veel van haar, dus wat ze leuk vindt en lekker enzovoort, daar kom ik wel uit, maar op welke manier? Waarom is liefde zo moeilijk? Waarom kan het zo ingewikkeld zijn? Met duizende vragen, viel ik in een diepe slaap.
POV Jonah
Wanneer ik beneden ben en de woonkamer in loop, zie ik Zach en Sara slapen. Knuffelend met elkaar. Ze moeten echt een stel worden. Ze zijn echt schattig samen. Het is zo jammer dat ze niet zien dat ze op elkaar zijn.Ik loop naar de keuken en maak ontbijt klaar. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de anderen. Wat ben ik toch ook weer lief, hé? Ik zet alles op de eettafel. Ik loop weer naar de woonkamer en maak ze rustig wakker. "Hoe laat is het?" vraagt Sara. "Bijna 9 uur." zeg ik terwijl ik naar de klok kijk. Ze kijkt me geschrokken aan. Ze haast zich naar boven. "DANIËL JAMES SEAVEY, WAKKER WORDEN WE MOETEN DE VIDEOCLIP VOOR DE COVER OPNEMEN!" hoor ik haar roepen. Waarschijnlijk is nu iedereen wakker. Ik hoor de deur dicht gaan en een deur open gaan. Even later komt Sara weer naar beneden gehaast, maar net bij de laatste traptrede valt ze. "Auww!" gilt ze. Direct hoor ik snelle voetstappen deze kant op komen. Voordat ik het weet staat Jack bin Sara en helpt haar omhoog. "Gaat het?" vraagt Jack bezorgd. "Jaja, nu geen tijd voor." zegt ze en loopt naar de eettafel en begint met ontbijten. Die heeft dus haast. Zach zit ook aan de eettafel. Ook Jack gaat zitten aan de eettafel.
Daniël komt gehaast beneden en gaat naast Sara zitten. Corbyn komt langzaam aan lopen en gaat ook zitten. Ik ga naast hem zitten en begin nu ook ket ontbijten.
POV Sara
"Heb je al een cameraman?" vraagt Daniël aan me. "Goedemorgen babe." zegt Daniël ineens tegen Tiffany die net aan de eettafel komt zitten. "Morgen." zegt ze slaperig. "Ik heb al een cameraman geregeld." zeg ik. Daniël glimlacht naar me. "Waarvoor?" vraagt Tiffany. "De videoclip van de cover die we hebben opgenomen." zegt Daniël. "Welk lied?" vraagt ze. "Secret Love Song." zeg ik. "Maar dat is een liefdes nummer." zegt ze en kijkt me een beetje boos aan. "Dus?" vraag ik. "Jullie hebben niks, waarom ga je dan een liefdes nummer zingen? Of ben jij stiekem op Daniël?" vraagt ze boos aan me. "Ja, ik ben zo erg verliefd op Daniël, ik zit hem nu al af te lebberen, zie je?" vraag ik arrogant/sarcastisch. Ze kijkt me woedend aan. "Weet je jij bent e-" "Tiffany hou je smoel, Daniël weet zelf ook dat het niet zo is, Jonah en Corbyn kunnen dat bevestigen, maar al denk je dat ik zo ben, hoef je niet meer bij mij te komen." onderbreek ik haar boos en sta op. Ik doe me schoenen aan en ga naar buiten.
JE LEEST
Just Friends? ft. Why Don't We
FanfictionJack's zusje Sara en Why Don't We zijn heel goed bevriend. Dat geldt ook voor Jonah's zusje Tiffany. Tiffany wordt verliefd op een van de jongens. Sara wordt steeds closer met een van de jongens en uiteindelijk gebeurd er iets wat niemand had verwac...