43

927 35 0
                                    

'Ik leg haar alles uit. 'Ow dat is een leuk idee, maar dan moet je over 30 minuten hier zijn.'' zegt ze. ''Komt goed, tot dan.'' zeg ik. ''Tot dan.'' zegt ze en hangt op. Ik bel Tiffany nog even snel om te zeggen dat ze er nu al heen moet, want ik heb me kleren nodig. ''Je moet er nu heen gaan, Logan haalt je op.'' zeg ik. ''Oké, tot zo.'' zegt ze en hangt op. Ik ben blij dat ze me in een keer snapt. Logan rent naar de uitgang en even later hoor ik een auto keihard wegrijden.

POV Sara 
Jake en ik lopen snel het ziekenhuis uit en stappen in zijn auto. Het is 20 minuten rijden, maar er is een kleine file, dus het kan ook langer duren. Ik pak me mobiel en kijk naar een snellere route dan in de file te staan. ''Op de A23 moet je de de A30 op en dan de A21.'' zeg ik tegen Jake wanneer we vlakbij de A23 zijn. ''Hoezo? Zitten we anders in de file?'' vraagt hij. ''Ja en de file duurt meer dan 20 minuten.'' zeg ik. ''Oké, op naar A30.'' zegt hij en hij gaat snel de A30 op. Hij zet de muziek aan en ik zing mee. Ineens komt mijn cover van Secret Love Song die ik samen gemaakt heb met Daniël op de radio. ''Jake.'' zeg ik. ''Sara.'' zegt hij. ''Dat is mijn cover.'' zeg ik. ''Ik weet het, ze hebben door dat je goed bent, dus kom je op de radio en er zijn veel managers die jou willen.'' zegt hij. 

Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij kijkt me snel even aan, lacht even en focust zich weer op de weg. ''Je liegt.'' zeg ik. ''Nee, ik werd zelfs gebeld voor jou, omdat ik je ken.'' zegt hij. ''Dat was gisteren, je kan die vlog straks wel bekijken hoor.'' zegt ik. ''Ik zal het doen.'' zeg ik. Ik kijk uit het raam. ''Over 200 meter kan je de A21 op.'' zeg ik. ''Mooizo, wat gaat de tijd snel.'' zegt hij. ''Ja, als het gezellig of leuk is dan gaat de tijd altijd snel.'' zeg ik. ''Dat is zeker waar.'' zegt hij. Hij gaat de A21 op. We moeten nog ongeveer 5 minuten rijden. De tijd gaat inderdaad snel. Soms een beetje te snel. Ik check even de social media's van de boys. Oké ze zitten nu te repeteren met het zingen en daarna moeten ze in de make-up en als het goed is, is dan de show al. Ik tweet even snel dat ik uit het ziekenhuis ben en op naar The Ellen Show, maar dat ze niks mogen zeggen tegen de boys. Ik zet in mijn Instagram verhaal hetzelfde. 

Just Friends? ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu