25

1K 43 0
                                    

Logan en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden. Er wordt op mijn deur geklopt. ''Binnen.'' zeg ik. Ik hoor de deur open gaan. ''Is het niet slim als we nu al overleggen wat we precies gaan doen en waar we het gaan filmen?'' vraagt Zach. Ik knik en kijk hem aan. De video is al 78% gerenderd. Hij kan al bijna online. Het is nu al 15 minuten later en de video staat al 10 minuten online. Hij is al best wel vaak bekeken. Over 5 minuten gaan we de andere videoclip opnemen.  

POV Zach
Logan, Sara en ik zijn nu onderweg naar een parkeergarage. We gaan onze videoclip opnemen voor onze cover. Straks geven we een feestje. Niet heel veel mensen komen, maar we willen ook niet te veel mensen uitnodigen. Anders wordt het te druk. Jonah, Jack, Tiffany, Daniël en Corbyn gaan zo alles klaarzetten voor het feest. 

We zijn nu een paar minuten bezig met de videoclip. Sara moet steeds lachen door mij. Ik ben een paar gekke bekken aan het trekken achter de camera. ''Zachary Dean Herron, stop anders gaan we nooit klaar zijn met deze videoclip opname.'' zegt Sara lachend.

Logan heeft ons net thuis afgezet en Sara gaat zo de videoclip editen en online zetten. Ik open de voordeur en laat Sara naar binnen. Ik loop ook naar binnen en sluit de deur. Ik loop even naar de woonkamer. Alles staat al klaar. "Hey, hoe was het?" vraagt Jonah. "Leuk." zeg ik en ga naast hem zitten op de bank. "Dus wanneer gaat het gebeuren?" vraagt Jack mij ineens. Alle ogen zijn nu op mij gericht. "Wanneer gaat wat gebeuren?" vraag ik. "Sara en jij, duhh." zegt Tiffany. Ik voel me wangen warm worden. "Ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren, ik moet nog iets verzinnen om haar mee uit te vragen en dan nog als vriendin." zeg ik blozend. "Dit gaat zo leuk worden!" roept Corbyn ineens en kijkt heel pedo naar Jonah. Sara komt de trap afgerend. "Wat gaat leuk worden?" vraagt Sara. "Rustig, we gaan niet zonder jou iets leuks doen hoor." zegt Daniël lachend. "We hadden het over het feest." zegt Jack.

"Ik ben bijna klaar met het editen, dus dat moet je even komen." zegt Sara tegen mij. Ik knik en ze loopt de trap weer op.

Het feest is al een uur geleden begonnen. Team 10 is er, Logan en zijn squad en nog een paar vrienden van ons. Logan, Evan en ik zitten op de bank, we zijn een beetje aan het praten met elkaar. Ineens gaat de tuindeur open en gaan een paar mensen de tuin in. Er is alcohol aanwezig, heeft Logan geregeld, maar Sara drinkt niet, net zoals Jonah, Corbyn, Jack, Daniël en ik. Verder drinkt iedereen. Ineens hoor ik een keiharde lach van Tiffany. Je kan nou al merken dat die al te veel op heeft.

Just Friends? ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu