Logan loopt naar Alissa toe en zet haar het huis uit. Iedereen kijkt mij aan en begint te klappen. "Eindelijk heeft iemand amhaar geslagen." zegt Erika blij. "Dat moest zeker pijn doen, je kon horen dat het spenkte." zegt Tessa. Ik loop naar de gang en kijk in de spiegel die er hangt. Mijn wang is maar een beetje rood en eht doet geen pijn. "Hey Sara, ik heb alles gefilmd met me mobiel, want ik vertrouwde het al niet, ik zal ze naar je doorsturen, misschien kan je er wat mee." zegt Daniël die net aan komt lopen.
POV Sara
Ik knik en we lopen samen weer naar de woonkamer. Iedereen is weer gezellig aan het dansen. Ik ga naar Corbyn, Zach en Jonah en ga met ze dansen.Ik word wakker, door het licht dat ik me ogen schijnt. Ik ben het gordijn vergeten dicht te doen. Arme ik. Gisteren was echt leuk. Het feest ging nog best wel lang door en ik kan je vertellen dat sommige mensen een kater hebben. Gelukkig is iedereen veilig thuisgekomen. Tessa moest rijden en Evan, want zij hebben maar biertje of wijntje gehad. Ik heb geen biertje of wijntje gehad. Ik drink niet. Jonah, Corbyn, Jack, Daniël en Zach drinken ook niet, maar Tiffany wel en waarschijnlijk heeft zij nu een kater. Ik stap uit bed en loop naar Jack's kamer. Ik wil een knuffel van hem. Ik open zijn deur en kijk naar binnen. Niemand, die is waarschijnlijk al beneden. Ik loop in mijn coole stitch onesie naar beneden. Ik loop de woonkamer in en kijk rond. Iedereen zit op de bank, behalve Tiffany.
Ik loop naar de bank en ga op Jack's schoot en leun met me rug tegen zijn borstkast aan. Dit zijn nou eens broer en zus goals. "Zit je lekker?" vraagt Jack lachend. Ik knik. "Waarom zijn jullie zo vroeg op?" vraag ik. Ik kijk Jonah aan. "Ik ben meestal vroeg wakker, ik weet niet hoe het met de andere zit." zegt hij. "Ik ga samen met Jack en Corbyn naar de stad en het strand." zegt Zach. "Ow oké, dan ben je wel voor de drukte aan." zeg ik. Zach knikt. "Ik ga Tiffany verzorgen." zegt Daniël. "Ik wens je alvast succes, want al heeft ze een kater, dan is ze heel chagrijnig." zeg ik. "Jonah, heb jij verder nog plannen?" vraag ik. "Nope." zegt hij met een poppende p. "Dan claim ik jou voor vandaag." zeg ik. Hij knikt en glimlacht naar me. "Mag ik opstaan?" vraagt Jack. Ik ga van hem af. "Komen jullie, dan gaan we." zegt Jack. Corbyn en Zach knikken en staan op. "Veel plezier." zeg ik. "Bedankt." zegt Corbyn en ze lopen de deur uit.
JE LEEST
Just Friends? ft. Why Don't We
FanficJack's zusje Sara en Why Don't We zijn heel goed bevriend. Dat geldt ook voor Jonah's zusje Tiffany. Tiffany wordt verliefd op een van de jongens. Sara wordt steeds closer met een van de jongens en uiteindelijk gebeurd er iets wat niemand had verwac...