''Hoe kan jij volwassen zijn?'' vraagt Tiffany lachend aan Sara. ''Geloof me, niemand kan die vraag beantwoorden.'' zeg ik. Ik krijg een speels duwtje tegen me schouder. ''Ik ben tenminste fabulous, ik bedoel kijk naar mij.'' zegt ze en doet een pedo face met een onderkin. ''Ja, heel fabulous, dat heb je sowieso van Jack.'' zegt Zach. ''Pfff, nee hij heeft het van mij, wat denk je wel niet.'' zegt ze lachend.
POV Sara
Ineens komt een jongen, ik schat rond de 20 naar me toegelopen en slaat een arm om me heen. "Hey chickita, zin in een leuke avond?" vraagt hij. Die is dus duidelijk dronken. Ik haal zijn arm van mijn schouder en kijk hem niet begrijpend aan. "Je weet heus wel wat ik bedoel." zegt hij grijnzend. Ja, helaas wel. "Ten eerste, nee en ten tweede ik ben jou chickita niet." zeg ik. "Weet je dat zeker?" vraagt hij weer grijnzend.POV Zach
Ik ga ingrijpen. "Ja, dat weet ze zeker en ik ook." zeg ik en sla me armen om Sara heen. "En hoe weet jij dat zo zeker?" vraagt hij geïrriteerd. "Omdat ze mijn 'chickita' al is." zeg ik. "Bewijs het dan." zegt hij. "Hoe?" vraagt Sara. "Gewoon door te zoenen." zegt hij. Ik kijk Jack aan en hij knikt. Sara draait zich naar mij om en ik leun naar voren. Onze lippen raken elkaar en het voelt alsof een bom vol vlinders in me buik is ontploft.POV Sara
In mijn buik is zo juist een vlindertuin ontstaan. Ik trek terug en kijk de jongen weer aan. Hij kijkt me geïrriteerd aan en gaat weer weg. Ik kijk even iedereen aan. Ze glimlachen allemaal. "Ehh oké, kunnen we naar huis gaan?" vraag ik een beetje verward. Ik moet echt even realiseren wat er zo net gebeurd is. IK HEB ZACH GEZOEND! Ik kijk Jack aan en zie hem knikken. We lopen naar de auto. Ik ga in de bijrijdersstoel zitten.Eenmaal thuis aangekomen, ga ik direct douchen en in bed liggen. Ik ben verliefd op Zach. Dat weet ik nou wel zeker. Maar hij is sowieso niet op mij. Wat is liefde toch ingewikkeld. Er klopt iemand op de deur. "Binnen." zeg ik. De deur gaat open en ik zie Jonah en Corbyn staan. "Is er iets?" vraagt Corbyn bezorgd. "Hoezo?" vraag ik. "Nou je bent niet beneden en meestal kijken we met ze allen een film." zegt Jonah. "Doe de deur dicht en kom bij me zitten." zeg ik. Corbyn doet de deur dicht en Jonah en Corbyn komen naast me zitten op bed.
JE LEEST
Just Friends? ft. Why Don't We
FanficJack's zusje Sara en Why Don't We zijn heel goed bevriend. Dat geldt ook voor Jonah's zusje Tiffany. Tiffany wordt verliefd op een van de jongens. Sara wordt steeds closer met een van de jongens en uiteindelijk gebeurd er iets wat niemand had verwac...