2

1.5K 48 0
                                    

Ik kijk rond in Jonah's kamer. Leuke kamer, dit is wel echt typisch Jonah. Ik loop de kamer uit en ga elke kamer langs. Waarom staan er geen namen op de deuren? Dat was veel handiger geweest. Ik open de een-na-laatste deur die ik zie en in de kamer staat Zach met zijn gitaar in zijn handen. Hij kijkt me glimlachend aan. Ik word langzaam rood. "Ik.... Ehhh sorry, Ik ehh zoek Jack's kamer." zeg ik stotterend. "Die is hier naast." zegt hij.

POV Sara
Ik knik en verlaat zijn kamer. Ik ga naar de deur, die naast Zach's kamer is. Ik open de deur en ja voor, dit is Jack's kamer. Ik kijk even rond. Ja typisch Jack. Ik zal wel even het lieve zusje zijn en hem helpen met zijn kleren op te vouwen en in de kast te doen.

Ineens word er op de deurgeklopt, terwijl ik bezig ben met het laatste kledingstuk op te vouwen. De deur gaat open en ik kijk op. Corbyn staat er. "Wat ben jij aan het doen?" vraagt hij. "Kleren op vouwen en in de kast doen, dat zie je toch." zeg ik wanneer ik het laatste kledingstuk in de kast doe en de kast sluit. Ik loop naar hem toe en knuffel hem. Knuffelen, ja daar hou ik wel van. Ik laat hem los en loop naar beneden. Corbyn komt achter me aan. Zodra ik de trap af ben en de woonkamer in kom, word ik door Tiffany aangekeken met een pedo face. Ik schud lachend me hoofd en ga naast Jonah zitten op de bank.

Tiffany kijkt me de hele tijd aan. "Hey Tiff, ik weet dat ik mooi ben, maar zou je kunnen stoppen met staren." probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen. Jack kijkt mij vragend aan. "Sinds wanneer ben jij mooi?" vraagt hij lachend. "Nog altijd knapper dan jij hoor noedelman." zeg ik lachend. "Laten we een feest geven." zegt Tiffany ineens. "Waarom?" vraagt Daniël. "Nou ehhh omdat ehh Sara legt het uit." zegt ze stotterend. "Nou gewoon om te vieren dat we cool zijn." zeg ik grijnzend.

POV Tiffany
Ik moet er achter komen op wie Sara is. Sowieso niet op Daniël, want die vind ik al leuk en ook niet op Jack, want dat is haar broer, dus dat is ook wel logisch. Ik moet er echt achterkomen, anders gaat ze mij steeds plagen. Ze zit nu al te grijnzen. Ik kom er nog wel achter. Wacht maar.

POV Daniël
Een feest? Ik weet het niet hoor. Ik bedoel ik wil eerst even kijken hoe ik dat ga aanpakken met mijn crush. Ik vraag wel gewoon aan Sara hoe je een meisje mee uit vraagt. Zij weet dat vast wel. "Ik heb even een vraag voor Sara." zeg ik en gelijk kijkt iedereen naar mij. "Vraag maar." zegt ze. "Hoe vraag je een meisje uit?" vraag ik. "Bloemen, teddybeer of chocolade geven en het dan vragen ofzo, weet ik veel. Ik ben nooit mee uit gevraagd." zegt ze. Ik kijk Jack even aan. Komt het door hem? Omdat hij te bezorgd is om haar?

Just Friends? ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu