bab 7

378 10 0
                                    

tengku arif membuka matanya dan melihat semua ahli keluarganya berkumpul di bilik milik nya. dia akhirnya memulakan bicara

nenda ingin perkenalkan qaisara kepada kamu dan aliya adalah anak nenda dengan arwah isteri nenda,

tapi kenapa nenda tak pernah beritahu qaiser pun, bahawa nenda atok qaiser, kenapa?

kenapa umi tak beritahu kami, tapi sekarang apa motif umi dan yang lain datang sini sedangkan aqil n angah tak ada?

umi cuma datang kerana ayah yang minta, qaisara umi minta maaf.

tidak perlu umi minta maaf, bukan umi kata qaisara telah mati dan kubur nya juga umi telah tunjuk pada kami.

sebab tu nenda ingin bertanya pada kamu betul ke ni qaisara kembar qaiser?

qaisara telah meninggal dunia 2 tahun lepas umi yamg kebumikan dia.

umi silap aqil dan angah ada bukti yang dia ni qaisara, tengku ni buktinya kami telah menemui qaisara setahun lepas dan kami  telah biat ujian dna, malahan tengku pernah beritahu bahawa arwah ibu mereka seorang yang genius, dan untuk bukti kan  bahawa saya benar tengku boleh tanya dia apa saja soalan tentang syarikat tengku yang media tidak tahu, tengku mesti ingat tengku pernah berjumpa dengan dia semasa dia bercuti bersama saya 10tahun lepas, tengku pernah beritahu pada dia tentang satu rahsia tengku sendiri akui bahawa rahsia tu tiada siapa tahu.

ya, benar kalau dia masih percaya kata kata tu maknanya dia memang langsung tidak tahu syarikat ni kerana itu hanya kata kata kosong.

aku menaip sesuatu di ipad milik ku

wajah kamu persis arwah anak pkcik, tetapi sayang pakcik tidak tahu bahawa arwah anak pakcik ade anak kembar, tetapi arwah anak pakcik adalah anak angkat, kamu patut tahu bahawa orang sanggup buat apa saja untuk duit termasuk membunuh keluarga sendiri

ini ayat yang buat saya rasa terhina ada keluarga mcam ni saya tahu pembunuh arwah ibu saya.

aku menunjukkan pada mereka semua termasuk tengku arif

tengku arif terkejut kerana dia tidak sangka qaisara juga tahu pembunuh anak nya..

qaisara kamu tahu siapa bunuh keluarga kamu, tetapi macamana kamu hanya berpura untuk merampas harta keluarga ni, apa benar kamu qaisara anak antasha,

miss blur and mista arrogantWhere stories live. Discover now