bab 12

217 4 0
                                    

qaiser duduk termenung dibiliknya, kenapa dalam dua tiga hri ni aku asyik fikir pasal minah sewel qaseh tu, nak kata aku jatuh cinta kat minah tu tak pula, tapi sikap dia memgingatkan aku pada seseorang. Qaisara ya sikap dia sama macam qaisara, clumsy, straight forward, dan paling sama tak pernah fikir ape perasaan orang lain ape yang dia rasa betul dia akan cakap walau perkara tu akan lukakan hati orang.

qaiser, maksu datang turun cepat.

yes mummy.

qaiser turun kebawah, dia bersalaman dengan maksu nya puan aliya

maksu datang seorang ke. Aqil tak ikut?

nope maksu seorang je, anak anak mana nak ikut lagi la si aqil tu sibuk dengan galery dia. Maksu datang nak beritahu pasal qaisara,

kenapa dengan dia?

maksu dengar aqil berbual dengan dia, dia akan balik malaysia tak lama lagi.

so baguslah, qaiser pun tak pernah jumpa twin qaiser tu, nak jugak jumpa dia.

maksu datang cuma nak beritshu tu je,

ok. qaiser tak kisah pun maksu.

aku memang tak kisah minah tu nak balik ke nak ape ke lagipun tak de kene mengena dengan aku, kalau dia balik malaysia pun dia nak duduk mana bukan maksu terima dia sebagai anak lagi pun. Tapi aku tetap kesian kan minah tu dia adik aku dan kembar aku sebelum dia dihalau keluar dari rumah maksu dia selalu ade bila aku tengah marah dan ade masalah walau dia tak banyak membantu tapi aku selese meluahkan perasaan kat dia biarlah hakikat nya luahan perasaan aku dalam bentuk membuli.

miss blur and mista arrogantWhere stories live. Discover now