bab 13

104 1 0
                                    

aku melihat fail di atas meja, hurm macamana qaiser sekarang ye.. sihat ke..

sayang u ade meeting sekarang jom,

Ok, ariel, encik husband qaisara dah sampai ke?

Da ade dengan lelain tu er... qaiser pun ade, die nak bincang pasal projek yang kite mintak tu.

Ok, jom.

er... sayang u ok ke jumpa kembar u tu? kalau u tak selesa tell me ok.

i'm fine. aku mencapai file di atas meja dan berlalu ke bilik mesyuarat bersama ariel, aku tak pernah berdendam dengan keluarga angkatku, walau aku mempunyai bukti kukuh untuk mendakwa umi diatas cubaan membunuh aku.

semua orang tergamam bila melihat CEO syarikat tersebut, dari Malaysia mereka datang untuk berjumpa dengan CEO syarikat ni tetapi siapa sangka rupa nya Qaseh Natalie. aku duduk di kerusi dan membentangkan proposol syarikat ku kepada syarikat qaiser, tetapi seperti biase bukan pujian atau terima kasih yang aku terima tetapi hinaan dan cacian yang aku terima.

aku hanya membisu aku malas hendak bertekak dengan qaiser biarlah ape pun yang mereka ingin katekan kerana aku dah membuat kate putus untuk membantu syarikat qaiser, setelah hampir 2 jam aku mendengar segala cacian, makian ketidakpuashatian semua pihak akhirnya aku bangun dan berlalu keluar.

saya akan bagi kamu semua masa fikir kan proposol saya kalau kamu semua setuju email kan pada saya kalau tak kamu semua boleh cari syarikat lain yang mampu tolong syarikat qaiser bertahan dan tak bankrupt.

hurm kenapa lah arini nasib aku tak berapa baik sebelum pergi kerja kereta rosak sampai kat tempat kerja skirt aku koyak tersepit pintu lif, meeting kena hina.. ni semua sebab aku jumpa mamat tu minggu lepas. siape sangka aku akan berjumpa dengan iris semula, tak banyak yang berubah tentang iris selain dari ketrampilan dia, aku je panggil dia iris sebenarnya name die airisu in japan. aku melihat gambar aku dan iris kami berdua nampak seiras bila aku potong rambut pendek, dan dia lah satu-satunya yang tahu aku ni perempuan masa kami satu asrama dulu.

miss blur and mista arrogantWhere stories live. Discover now