„Nerob to! Viem, že si myslíš, že si našiel riešenie, ktoré nebude mať zlé následky, ale tak to nikdy nefunguje. Vždy sa nájde nejaký háčik. Vždy! Každý rituál má svoju cenu. Ty sám by si to mal vedieť najlepšie." Hoci boli Samove argumenty rozumné a racionálne ako vždy, Dean sa nimi nenechal presvedčiť.
„Robím to pre Bena. Keď som ho nechával u Bobbyho,...proste...nemôžem sa tam vrátiť bez nej." Vzal zo stola papier, ktorý ležal na vrchu kopy a prebehol po ňom očami.
„Mám všetko. Snáď tvoje inštrukcie k niečomu budú. Do rána som späť aj s Lisou." Než sa stihol pohnúť na odchod, brat ho oslovil rozhodným hlasom.
„Idem s tebou."
„Čože? Sam!" Zastal na mieste s vyčítavým pohľadom upretým na dlháňa.
„No tak! Kde inde mám tráviť Halloween, ak nie s tebou na cintoríne?" Dean sa uškrnul, zatiaľ čo Sam si v rukách prehodil kľúče, ktoré nechal starší z nich na stole.
„Môžem šoférovať?" Spýtal sa ho cestou ku schodom, za čo si vyslúžil prísny pohľad.
„Tak to ani náhodou!" Vytrhol mu ich z ruky a pobral sa hore. Impala sa ligotala v drobnom daždi a mesačnom svetle, akoby ich svojím zjavom pozývala na nočné dobrodružstvo.
„Možno to nebude fungovať." Prehovoril mladší z nich a mihol na brata vážny pohľad, keď vyrazili. Ten upieral oči na mokrú cestu pred nimi. Občas si od Sama nechal poradiť, ale tentoraz nie. Cítil v sebe také silné nutkanie urobiť to, že nemohol cúvnuť. Už bolo príliš neskoro. Neodpustil by si, ak by to neskúsil.
„A možno áno."
„Dean, ja len, že... Nenašiel som ani jeden zdroj, ktorý by uvádzal, že ten rituál naozaj funguje. A to som prezrel všetky záznamy v bunkri."
„Šprt." Neodpustil si Dean poznámku s ironickým výrazom.
„Prešiel som každý spis. Nikde ani slovo o tom, že by sa skutočne niekto vrátil späť. Boli tam prísady, postup, ale ani jeden pozitívny výsledok. Nie je to overené. Možno je to iba výmysel."
„Tak to poďme zistiť." Uzavrel prosto zelenooký mladík a pridal plyn. Cesta ubehla rýchlo, ani sa nenazdal a už zastavoval auto na štrkovej ceste k cintorínu. Mali šťastie, že sa nachádzal na konci mesta. V centre sa to teraz hemžilo deťmi, ktoré od susedov zbierali sladkosti. V dnešnú noc mali dovolené kaziť si zuby sladkosťami, zatiaľ čo bratia Winchestrovci preliezali plot o niekoľko blokov ďalej.
Namierili si to k hrobu, pri ktorom od pohrebu pribudlo niekoľko kvetov. Dean si to nevšímal, zastavil pri ľavom rohu a posvietil baterkou na náhrobný kameň.
"Ahoj, Lisa." Pozdravil ju, akoby stála priamo pred ním. Sam ho nasledoval kývnutím hlavy. Dážď neutíchal, no ani jeden z nich si to teraz nevšímal. Dean vytiahol z batohu misku a postupne do nej dal všetky prísady. Napokon si prešiel nožom po dlani, na zmes dopadli kvapky jeho krvi. Zostávalo už len prečítať zopár latinských slov, ktoré mu podal Sam na malom papieri. Dean ich vyslovil zreteľne nahlas a potom siahol po zapaľovači. Posledným krokom bolo spáliť obsah misky, čím sa mal rituál uzavrieť.
YOU ARE READING
Súdny deň
Fanfiction31.10. Noc, ktorá je odjakživa považovaná za magickú. Pre Deana Winchestra to platí stonásobne, preto sa rozhodne využiť príležitosť. Má šancu priviesť svoju drahú Lisu späť. No osud si hrá podľa svojich pravidiel. A tak na Deana čaká prekvapenie, k...