Leto

271 33 3
                                    

"Ešte nič?" Spýtal sa brata, keď sa vrátili do bunkru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ešte nič?" Spýtal sa brata, keď sa vrátili do bunkru.

"Našli sme stopu, ale nie som si istý, či je to naozaj ona. Musíme to overiť."

"Super. Tak kam ideme tentoraz?"

"Dean, môžeme si pohovoriť?" Vrhol na brata podozrievavý pohľad.

"O čom?" 

"Cas?" Uprel oči na anjela za jeho chrbtom.

"Idem...skontrolovať Noaha." Odvetil, keď pochopil, že Sam s ním chce byť sám. Keď sa vzdialil, dlháň pozrel do zelených očí.

"Ako si na tom?"

"Fantasticky, prečo?"

"Blíži sa ďalší Halloween. A my sa chystáme zachrániť čarodejnicu, ktorá jediná by mohla vrátiť Lisu späť."

"Sam, prestaň! Popravde, zmieril som sa s tým, že Lisa je preč. Nemôžem ju zachrániť. Nepotrebuje, aby som ju zachraňoval. To, že nie je blízko mňa je pre ňu záchrana. Nikoho v mojom okolí nečaká šťastný koniec. Všetko čo k sebe lákam je len bolesť a smrť. Ale ja to ďalej nehodlám tolerovať. Nedovolím, aby kvôli mne umrel niekto ďalší. Takže Helenu zachránime a rovnako tak Casa."

"Casa? Čo...?" Nenechal ho dohovoriť a so sklopeným zrakom ho obišiel.

"Idem sa vybaliť."

Sam zostal na mieste, otočil sa za bratom s nechápavým výrazom. Ale viac jeho slová nerozoberal. Mali dôležitejšie veci na práci a zatiaľ sa zdalo, že Dean je ako-tak v poriadku. Preto sa vrátil k laptopu a napísal si adresu, kde sa mala nachádzať Helena. 

Bratia sa viezli vpredu, anjel so zberateľom na zadných sedadlách, v aute vládlo ticho. Dean občas zablúdil očami do spätného zrkadla ale ihneď, ako mu Castiel pohľad opätoval, uprel zrak znova na cestu. Napokon sa dostali až na odľahlé miesto blízko jazera, kde stál malý dom. Lovec zaparkoval na poľnej ceste a vystúpil. Ostatní ho nasledovali ku dverám ako tiché tiene. 

Než stihol zabúšiť na dvere, otvorila ich mladá žena s ryšavými vlasmi.

"Želáte si?" Prehovorila k nim a po jednom si ich prezrela.

"Sme od FBI. Máme na vás pár otázok ohľadom prípadu zmiznutia malého dievčaťa, ktoré bývalo vedľa v meste." Začal Sam, ale žena potriasla hlavou.

"Nie. Je to už veľa rokov, ale pamätám si ho. Noah, však?" Ukázala rukou na muža vedľa Deana. 

"Ahoj, Helena."

"Čo vás sem privádza?"

"Ste v nebezpečenstve. Idú po vás démoni."

"Ale nehovor?" Uškrnula sa a založila si ruky na hrudi.

Súdny deňWhere stories live. Discover now