Jar

329 30 6
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Prečo si na nás nepočkal?" Osopil sa na brata sotva vystúpil z auta. Sam stál pred menším domom, v ruke mal akýsi spis a na sebe oblek, ktorý nosil vždy, keď mal vyzerať ako agent FBI.

„Bol som bližšie než vy. A čím skôr ho nájdeme, tým lepšie." Ozvalo sa buchnutie dverí, lovec sa otočil k anjelovi so zvrašteným obočím.

„Hej! Čo som ti hovoril o tom trieskaní s mojím zlatkom?"

„Prepáč." Odvetil zarazene než sa Dean znova otočil k bratovi.

„Čo si zistil?"

„Podľa všetkého je Noah stále nažive ale odsťahoval sa. A má iné meno. Preto sme o ňom nemohli nič nájsť."

„To má logiku, keďže už má určite viac rokov, než je na normálneho človeka bežné. Nemôžeš žiť na jednom mieste bez toho, aby si tri generácie jednej rodiny nevšimli, že ich sused má stále rovnaký vek. Ako ďaleko odtiaľto je?"

„Zopár hodín cesty. Ale Cas by mohol..."

„Nie. Žiadne presuny alá Harry Potter. Pôjdeme autom." Obrátil hlavu späť k anjelovi na druhej strane a výhražne na neho ukázal prstom.

"Zatváraj opatrne. Inak ťa vyhodíme von. Však zlatko?" Prešiel po kapote rukou a Castiel sa naklonil k Samovi.

„Rozpráva sa s tým autom často?"

„To mi povedz ty, si s ním viac než ja." Odpovedal najprv, no potom dodal:

„Občas viac ako je zdravé, ale zvykneš si."

„Pohyb, princezné!" Zvolal k nim Dean vykukujúc hlavou z auta. Obaja teda nasadli a opatrne zatvorili dvere.

„Ako vám šla spolupráca?" Ozval sa Sam po dlhšej chvíli, keď ani jeden z nich nič nevravel.

„Fajn." Deanov hlas zaznel v aute ako prvý, Castiel si pripravil dlhšiu odpoveď.

„Tvoj brat má stále výčitky svedomia, ale snažil som sa ho utešiť, keď prišla ťažká chvíľa." Sam sa obrátil k bratovi so zdvihnutým obočím.

„Čo na mňa tak pozeráš? Nemysli na nič úchylné, dobre? A Cas! Toto si si mohol nechať pre seba, jasné? Okrem toho nemám nijaké ťažké chvíle, bolo to len...už sa to viac nezopakuje."

„Čo sa stalo?"

„Nič! Koniec debaty. Stačilo! Povedz mi viac o Noahovi." Dlháň sa nadýchol a hoci nerád opúšťal túto tému, napokon bratovi vyhovel.

„Podľa jeho dcéry, o ktorej som si pôvodne myslel, že je jeho praprapravnučka, sa teraz volá Kurt Preston. Býva sám, s rodinou sa nestýka. Nenaznačila mi nič nezvyčajné, myslím, že ani netuší, že jej otec žije už tak dlho. Keď sa dozvedel, že jej matka je tehotná, proste sa vyparil. Nemala o ňom nijaké správy. Ale na policajnej stanici som zistil, že mu nedávno dali pokutu za parkovanie. Zrejme sledoval ako sa má jeho dcéra. Vravela, že si občas pred domom všimla auto, ktoré tam parkovalo nejakú dobu a potom sa ukázalo znova o istý čas. Asi sem chodil pravidelne."

Súdny deňWhere stories live. Discover now