💞7💞✔

366 24 2
                                    

Amy

Vybrala jsem si černý legíny a Modrý triko se šedou mikinou.Vlasů jsem si dala do culíku .

"Tak jdeme koukla jsem se na Tinuse"

"Jo, tak pojď."Chytil mě za ruku a šli jsem "Kde jsou vlastně ty dva?"

"Ehm to ti řekne Mac až přijdou."

Šli jsme a najednou jsem uviděla El pustila jsem Tinusovu ruku a rozběhla se za ní.

"El tak co jak to dopadlo?"

"Suprově budu maminka."

"ÁÁÁ"Zakřičeli jsme na stejně.

"Tak jo musíme na nástup"

"Ji já se jen převleču a jdeme?"

"OK"Koukala jsem na ni s úsměvem."My na vás počkáme."

Šla jsem spět za Tinusem a reklamu že se šli převlíct.

---------------------------------------------------------

Stály jsme na nástupu a Andrew nás začal počítat.......

„59 se mnou 60“

„Dobře Andy seřaď se....“

Zařadil se k ostatním a vedoucí začal povídat o další disciplíně...
„Paintball....To je další disciplína která nás následuje a mladší děťi čeká vodní bytva...“

„Áááááááááááá....“Zakřičely všechny děti a rozutekli se k rybníku...A s vedoucími v patách.

„Tak pravidla znáte??“

„Anooo“Zakřičeli jsme jednohlasně.

„Tak jdeme.....“
Vydaly jsme se směrem hřiště.
Na paintball jsem se příšerně těšila.

Dorazili jsme k hřišti s lavičkami kde leželi chrániče s dvěmi odlišnými barvami.Vedoucí zvolil dva kapitány. Maca a Ronnyho.

Začali si volit.(M=Mac,R=Ronny)
M-„Tinus“

R-„Andrew„

M„John“

R-„Amy“

M„Ben“

R-„Elis“

M-„Clove“

R„Mik“

A tak dále........

Byly jsme modří tak jsem si na dali modré chrániče a vzali si modré zbraně....

Začali jsme hrát . Rozběhla jsem se a hned jsem uviděla Clove zamířila jsem aaaaa PAL...
Střelila jsem ji těsně do boku chudák hned na začátku vypadla...

Uviděla jsem Joa z Macova týmu rychle jsem se schovala za desku která tu byla...Pak jsem se přemístila za strom a ukázala jsem na El ať de za mnou....Šli jsem a kukali jsme se kolem sebe a najednou....BUM...

Uslyšeli jsem výstřel Mik byl z kola .....
Takhle jsem hráli dlouho zbyli jsme jen já ,El,Mac a Tinus...jak komické že?

S El jsem začali utíkat pro vlajkou....
Už jsme byly skoro tam a nejednou má El barvu na chrániči..O neeee co budu dělat El se na mě smutně koukla a odešla já se bleskurychle schovala za strom a blížila se konečně k cíli.Byla jsme u jejich bunkru....měla vlajku v ruce....byla jsem skoro u nás a najednou zahlédnu Maca.

Připravila jsem pistol a zamířila....PAL...Trefila jsem ho...tet jsem běžela sprinty už jsem u našeho bunkru aaaa.....ZAPÍSKÁ PÍŠŤALKA...

„KONECCCC“zařval vedoucí...
„Skončilo to nerozhodně.“

😊Hi guys😊
Tak je na světě další kapitola  @EliškaTV promiň
já nemám moc času tak se na mně nezlob děkuji😇.....Jinak tato
kapitola je trochu o ničem ale co...Tak já se vede ve škole??Děkuji vám za čtení... Mám vás ráda😘

VAŠE
RAINBOWUNICORN166
😍😘😍😘😍😘😘😘😘😘😘😘😍

DANCE WITH YOU [Marcus & Martinus]√Kde žijí příběhy. Začni objevovat