-Добър ден!-поздрави ги весело Дъмбълдор.
-Добър ден, професоре!-рекоха те.
-Моля, седнете.
Хари, Рон и Драко седнаха на дивана срещу бюрото, където стоеше директорът.
-За какво ни извикахте, сър?-попита Хари.
- Знам, че не сте в добри отношения... Но искам да се разберете. Повярвайте, родителите на Драко са на наша страна и ще ни подкрепят в битката. Както и ние тях, включително и теб. - обърна се към Драко. - Сега единственият въпрос, макар и да звучи страшно, е на живот и смърт. Но всички трябва да се борим и предпазваме взаимно. Сега всички в тази стая, във вашето Войнство и в нашия Орден са на една позиция заедно. Тази срещу Волдемор. Ако сме съюз и сме обединени нищо не може да ни се изпречи на пътя. Знам, че до тук много загинаха и знам, че ще има още жертви, признавам, не мога да отрека, но ако няма магьосници, които да се борят докрай няма да получим възхода си над Волдемор. Най-важното е... знам, че отново повтарям, но наистина е най-важното - да сте и да сме заедно докрай и да си помагаме взаимно. Надявам се да разбирате какво ви казвам, защото ако не разберете тези думи се излагате на опасност.
Хари си мислеше дали Дъмбълдор не е прав? Какво доказателство му оставаше вече, че Малфой е предател? Никакво... Явно трябваше да се примири с мисълта че той е на тяхна страна и трябва да са съюзници. Но не искаше да си признае, че е сгрешил, за това само кимаше на въпросите и думите на Дъмбълдор. Но все му остана едно на ум за слидеринеца.
-Е, разбрахме ли се? По точно разбрахте ли се?-попита професорът.
-Да.-казаха Рон и Драко, а Хари кимна.
-Тогава си стиснете ръцете, за да ми покажете, че сте един отбор и ще си пазите гърбовете.
Тогава всички изпълниха желанието на професора.
-Благодаря, че дойдохте. Скоро ще се наложи да имаме среща всички. Тоест цялото училище и всички от Ордена. До тогава се пазете и бъдете заедно... Можете да вървите. До Скоро.-каза отново с весел тон Дъмбълдор.
-Довиждане, професоре!-казаха момчетата.
Излязоха от кабинета на директора. Хари не издържа повече и каза на Драко:
YOU ARE READING
Dramione: True Love
FantasyИсторията е за Драмаяни. Феновете на Хари Потър знаят. #19 in story 18.08.2018 #12 in fiction 29.12.2019. #1 in Hogwarts 05.08.19. #1 in Dramione 26.02.2022