Беше поредната нощ в Хогуортс. Беше късно. Всички ученици спяха. Навън облаците ту скриваха, ту показваха луната.
Драко Малфой бе заспал и силно се потеше и мърдаше наляво и надясно. Сънуваше как Волдемор убива родителите пред очите му и след това него. Той се събуди, не искаше да спи повече... не можеше. Седна на леглото си. Огледа стаята и видя как Краб и Гойл най-спокойно си спят. Искаше му се и той да може.
Реши да излезе навън. Не му се стоеше тук. Облече се, взе си якето и тръгна. Оглеждаше се за Аргус Филч да не го спипа, но не видя и следа от него и излезе навън.
Стигна една поляна до Забранената гора. Седна. Стана му тъжно за родители му. Писна му да сънува тяхната смърт. Той би дал своя живот за техния. Но родителите му няма да го позволят. А Волдемор също, защото той искаше да гледа страданието им, след което да се наслади на смъртта им. Но Драко можеше да го предотврати... Черният Лорд му бе заръчал задача, защото сега Луциус е в Азкабан и сега момчето заместваше баща си. Той трябва да убие Дъмбълдор. Драко потръпваше при тази мисъл. Не искаше да го прави, но иначе как щеше да спаси родителите си?Момчето дръпна ръкава си и черният знак се виждаше на ръката му... Гледаше знака и не сваляше очи от него. Всички мисли му се стовариха накуп в главата... Той тихо заплака. Не издържаше повече... Искаше му се да изкрещи, да изчезне, да не е тук...
Изведнъж Драко чу шум. Все едно някой стои зад дървото.- Кой е там? Покажи се!- каза леко уплашено момчето.
Никой не отговори. Реши да провери зад дървото, от където се чу шума. Той се приближи и погледна зад него.
-Грейнджър, какво правиш тук?Шпионираш ли ме?-попита гневно Драко.
-Аз... не, не те шпионирам. - отрече Хърмаяни.
- Да сигурно! Излязла точно тук и ей така си стоиш зад това дърво?- каза иронично момчето.
-Добре Малфой... Шпионирах те, за да докажа на Хари, че не е вярно. Но... но аз съм сгрешила...
-За какво говориш?- попита магьосникът с все още ядосан глас.
-Ти... ти заместваш баща си. Аз... Аз не знам какво да кажа. Видях черния знак на ръката ти. Знам, че
не си го искал. Сигурно те е накарал да убиеш някой нали?
VOUS LISEZ
Dramione: True Love
FantasyИсторията е за Драмаяни. Феновете на Хари Потър знаят. #19 in story 18.08.2018 #12 in fiction 29.12.2019. #1 in Hogwarts 05.08.19. #1 in Dramione 26.02.2022