6.

538 15 1
                                    

На писмото пишеше:

"Скъпи Рон и Джини, искаме да ви съобщим нещо важно. Знаем, че няма да реагирате добре на новината, но в момента не можем да ви обясним всичко. Знаете, че писмата могат да бъдат прихванати. Скоро ще водим война, знаете, и Дъмбълдор ще ви съобщи всичко, когато дойде времето. Но когато войната свърши, няма да се връщаме у дома. Ще заминем и няма да се връщаме. Поне не за скоро време. Съжалявам, ако сте разочаровани, но се налага. Ще ви обясним всичко, когато се видим. Обичаме ви! Пазете се!
    Искрено ваши мама и татко."

Хари и Хърмаяни им подадоха писмото, като Хърмаяни леко се беше разплакала и отиде да ги прегърне, като и Хари се присъедини. След груповата прегръдка Хърмаяни каза:

- Какво ще правим без вас?

- И ние без вас?! - казаха в един глас Джини и Рон.

-Изобщо не искам да заминаваме? Защо? Къде ще сме и защо? - питаше и се ядосваше Джини.

- Джини успокой се. Ще разберем, като ги видим и ще видим какво ще правим!-каза Хари отиде до нея, като я прегърна.

- Хари, трябва да ти кажа нещо и мисля, че може би се досещаш...

Тя се обърна към него и го погледна в очите.

-Обичам те, но не можем да бъдем заедно, заради това.- и извади писмото като го гледаше с ненавист.

-Знам. - каза тъжно и я целуна. - И аз те обичам, но разбирам.

- И ние не можем да сме заедно... - каза Рон на Хърмаяни.

- Рон, не можем ли...

- Не, съжалявам Хърмаяни. Нека си останем най-добри приятели. Така е най-добре.

Момичето се разплака доста.

- Съжалявам, Хърмаяни...

- Не можем ли да бъдем заедно и да се разделим, когато му дойде времето? Да се възползваме, докато имаме възможността?

- НЕ! Съжалявам. Не мога. Съжалявам. Просто... НЕ МОГА!!

- Но Рон... защо?

- Съжалявам Хърмаяни! СЪЖАЛЯВАМ!!! Но просто ме ОСТАВИ!!!

- Добре... както искаш! - отвърна му тя и се разплака още повече.

Dramione: True Love Onde histórias criam vida. Descubra agora