''Sarhoş..''

1.1K 51 4
                                    

ZEYNEP YILMAZ

 ‘’Günaydın.’’dedim en neşeli ses tonumla.Melis ise anlamsızca yüzüme baktı.

‘’Hayırdır?’’dedi sorgulayarak.Ellerimle saçlarımı düzledim.

‘’Yok bir şey.’’

‘’Var,ne oldu?’’dedim yanıma gelerek.

‘’Bugün Kerem’le ev bakmaya gidiyoruz!!’’dedim heyecanımı artırırken.

‘’Vay..’’dedi y ‘yi uzatarak.

‘’Ben iyiyim de sen nasılsın,dün biraz kötüydün.’’dedim ellerimi alnına deydirerek.

‘’İyiyim ya boşver sen beni.Hadi git hazırlan.’’

‘’İyi değilsen eğer-‘’

‘’Zeynep iki saniyen var.’’

‘’Tamam tamam.’’dedim ve yukarı çıktım.Altıma siyah taytımı üzerime de beyaz salaş bir t-shirt geçirdim.Son olarak yarım kot ceketimi aldım yanıma.Aşağı indiğimde Melis yemek yiyordu.Ben kapıdan çıkarken arkamdan ‘’İyi şanslar.’’diye bağırıyordu.Kerem tam kapıyı çalacakken açmıştım.Kafa kafaya çarpışmıştık maalesef.

‘’Ah..’’dedim kafamı tutarak.

‘’Sen gelip çarptın.’’dedi bana gülerek.

‘’Ben mi!’’

‘’Evet sen.’’

‘’Senin gibi bir kas hayvanına çarptık yani.’’

‘’Evet güzelim neyse hadi bugün işimiz baya uzun.’’dedi kolunu omzuma atarak.

‘’Öyle mi?’’dedim neşeyle.

‘’Öyle.’’

Emlakçıyla gezdiğimiz 10’uncu evdi.Evet biraz zor –fazla zor- beğeniyor olabilirim ama napayım yani.

‘’Bu son evimiz.Sıfır boğaz manzaralı,bir havuzu bir de çocuk havuzu var.’’Emlakçı elindeki projeyi de Kerem’e gösteriyordu.’’Ayrıca sıfır,yani hiç oturanı olmamış.’’

‘’Nasıl canım?’’Aslında güzel bir yerdi.

‘’Güzelmiş burası,yukarıya da bakabilir miyiz?’’

‘’Tabiki buyrun.’’Emlakçı önde bizde arkada yukarı çıktık.Daha sonra emlakçıya telefon geldiği için aşağı inmek zorunda kaldı.Yukarı da 4 odası vardı.3’ü denize bakıyordu.Biri ise arka bahçeye.En büyük oda sol taraftaydı.Ortadaki ise oturma odası gibiydi.Sağdaki ise bebek odasıydı.Bahçeye bakan ise çalışma odasıydı büyük ihtimalle.

‘’Ben çok beğendim.’’dedim büyük olan odanın kapısını açarken.

‘’Oh be sonunda!’’dedi Kerem bıkkınlıkla.

‘’Bu kadar bıktın benden.’’dedim arkamı dönerek.Kerem gelip alnımı öptü.

‘’Ben senden hiç bıkmam ki,istesem de yapamam.’’

‘’Bende.’’dedim dudağımı yanağına değdirirken.

‘’O zaman alıyor muyuz?’’

‘’Evet.’’dedim ellerimi çırpıştırarak.

..

Noterden çıkarken  Kerem’in telefonu çalmaya başladı.Arayan Begüm'dü.Şimdi niye aradı ki ?

KördüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin