Culik&Umpan

1K 46 3
                                    

Ok saya skip ye untuk panggung wayang tu...jom baca

Setelah mereka selesai menonton wayang,mereka hendak pulang.Tapi,Alicia dapat merasakan ada yang mengekori mereka.Pada masa yang sama jugak nereka mendapat panggilan daripada M.A.T.A..Jadi mereka segera munukar baju kepada sut ejen.

Tiba-tiba,Dos dan Trez datang dari langit tau tau macam mana.!!Aiman dan Maya terkejut lalu mempertahankan Alicia!Aiman lawan Trez,Maya lawan Dos.Pertarungan yang amat sengit sekali.."Alicia!!pergi jaga adik!kami akan handle situasi ni!"jerit Maya.Alicia pun ikut sahaja arahan tapi dia ternampak bayang yang laju daripada dia.Keadaan di sana semakin gelap dan Alicia tidak nampak apa-apa.."Siapa kau?!Apa kau nak?!"Alicia bercakap dengan seorang diri.Dengan pantas ,Alicia dapat merasakan jari yang hampir dengan nya lalu cepat mengelak.

Alicia panik tapi dia menarik nafas dan keadaan senyap sunyi..dia mendengar bunyi tapak kaki lalu ambil blastique nya dan menembak ke arah orang tu.Orang tu pun terjatuh.Alicia pergi ke arah orang tu tapi tidak dapat mengenal pasti siapakah dia..Jadi dia memanggil Aiman dan Maya untuk petunjuk bahawa dia selamat.Kemudian,Alicia pengsan kerana terkena renjatan elektrik.Orang itu membuka topengnya dan ianya adalah Ejen Rizwan!!Ejen Rizwan memberitahu Dos dan Trez bahawa dia telah mendapat sasaran.Dos dan Trez pun berundur..Rizwan pun mendukung Alicia yang berada dalam keadaan tak sedar..
Aiman dan Maya pun menjejak Alicia dan ternampak Blastique nya tercicir..Jadi mereka segera ke base M.A.T.A.Lalu Aiman menjerit "General,Alicia DAH KENA CULIK!!"

Ha korang itu saja ok..tolong vote tauuuuu

Ejen Alicia...Is OVER!!(💀)Where stories live. Discover now