Rizwan

960 40 1
                                    

Ok guys saya sambung part tadi...

"Apa?!!!"General Rama terkejut bahawa anak sulung perempuan nya telah diculik."Macam mana boleh jadi??!"Ali tertanya."Mula-mula kitorang pergi tengok wayang,pastu Dos dan Trez datang nak culik Alicia,jadi kami suruh dia lari,tiba-tiba sekelip mata ja dia dah hilang"terang Aiman."Dan kami ada terjumpa satu nota ni untuk Ali"Maya menberikan secebis nota itu kepada Ali.

ALI,LEBIH BAIK KAU SERAHKAN I.R.I.S KALAU TAK KAWAN KAU AKAN TERIMA BALASAN NYA DAN SELURUH BASE M.A.T.A AKAN MUSNAH!

Ali terpaku,dia perlu serahkan I.R.I.S untuk kawannya.Sekarang dia perlu memikir bagaimana hendah menyelamatkan Alicia.

Dengan tetiba,screen besar dihadapan mereka menjadi signal lost..Rupa-rupanya Jenny yang hack sistem M.A.T.A.Mereka menunjuk 'live' video yang memaparkan Alicia berada dalam keadaan tak sedar,dan Rizwan pula meletakkan pisau di leher Alicia.Mereka mengugut untuk serahkan I.R.I.S.General berasa tak percaya bahawa ejen terbaik M.A.T.A sudah membelot.Aiman dan Maya masing-masing tanya pada Rizwan,"Ouh,selama ni Ejen Rizwan la dalang nya.."kata Aiman."Lepaskan Alicia!Ejen tak guna!"pertama kalinya Maya bercakap keras.Tapi Rizwan jawab dengan relaks sekali "Kalau nak dia selamat,lebih baik segera serahkan I.R.I.S,kalau tak tengok la padah nya!Jadi aku akan hantar location kat korang,jadi cepat ye.."video pun hilang..

Ok korang satgi saya sambung tau

Ejen Alicia...Is OVER!!(💀)Where stories live. Discover now