Misi:Keselamatan

1.4K 54 2
                                    

Kembali kepada Ali dan Alicia,mereka mendapat panggilan daripada M.A.T.A..Lalu mereka berdua sampai ke base M.A.T.A."General,apa status?"Alicia tanya."Rizwan,terangkan"             " Masalah kali ini terjadi kerana Dos dan Trez merancang sesuatu yang pelik untuk merampas I.R.I.S..Ali terkejut.."Jadi...apa misi kita kali ini?"tanya Ali."Misi kita kali ini adalah untuk menjaga keselamatan Ali.Bakar akan mengejar dos dan trez.Sementara aku mengawal di sini.Alicia,kamu perlu menjaga keselamatan Ali semasa kami tiada."arah Rizwan."Ejen Rizwan nak saya jadi pengasuh dia??!!"Alicia tidak berpuas hati."Bukan jadi pengasuh Alicia...Cuma jadi pegawai keselamatan..Boleh ke kamu terima tugas ni?"terang Rizwan."Huh,baiklah."mengeluh Alicia."Aiman,Maya,kamu berdua di sektor pengawalan."Aiman dan Maya pun menggangguk.."Itu sahaja,BERTINDAK SEGERA!!"jerit general sehingga menunjuk jari nya itu..

Ehhh...nanti dulu..lupa nak bagitau korang yang Alicia ni ada abang,adik perempuan dan kawan baiknya jugak Maya yang tinggal serumah dengan Alicia kerana keluarga Maya mati akibat pembunuhan..jadi general rama berasa kesian lalu mengambil nya sebagai anak angkat..Aiman,abangnya atau dikenali sebagai kembar tak seiras dengan Alicia tua lebih 15 minit daripada Alicia..Ainaa,adik bongsu mereka.Seorang yang manja,bijak dalam teknologi.jadi dia sekarang tengah menjalani latihan sebagai teras tekno..Aiman adalah Kombat,dan Maya adalah Tekno..Aiman sebenarnya sukakan pada Maya.Tapi Maya rasa janggal..Hehe..Ok sambung cerita.

Mereka semua berada di posisi sendiri..Alicia dengan fokusnya
mengawasi Ali..Apabila di base M.A.T.A,Rizwan ada menelefon seseorang.Tapi tak tahu siapa.

Ok guys sampai sini saja..nanti saya sambung ok??

Ejen Alicia...Is OVER!!(💀)Where stories live. Discover now