Berubah

1K 39 4
                                    

Sehari pun sudah..Jadi Uno meneruskan perancangan mereka..

"Jadi Alicia,mana kawan kamu?Hm..kesian....sanggup mereka tinggalkan kamu..jadi...nak sertai kami?"Uno membuat ukiran senyuman yang kejam serupa hantu..'Tak...mereka takkan tinggalkan aku..'fikir Alicia."Baik.Saya sertai."Alicia bersetuju dengan mereka."Bagus..Cinco,uruskan dia..Buatkan gajet baru untuk dia.."Uno menyuruh Jenny untuk buatkan gajet dan sut baru..

Kelihatan Alicia bersama sut hitam putih yang melambangkan Inviso dan mempunyai hud untuk menyamar..Gajetnya pula ialah sebuah busur memanah yang mempunyai teknologi tinggi.

Dia mempunyai 3 jenis panah.
1.Panah yang mempunyai ubat pengsan yang membolehkan musuh pengsan.
2.Panah yang mempunyai renjatan elektrik yang kuatnya high voltage.
3.Panah yang mempunyai magnet yang kuat membuatkan musuh melekat antara satu sama lain.

Selama sebulan mereka tidak menjumpai Alicia..Alicia pun sudah mempunyai rambut yang panjang..Dia mengikut rambut nya tocang kerana rambut nya panjang hingga ke bahu.

Hati Alicia makin keras dan tidak mempunyai belas kasihan.Selama sebulan,Alicia berlatih bersama Rizwan dan Uno.Alicia semakin mahir menggunakan busur panah itu.

Hai korang...saya tahu hari ni saya buat cerita pendek saja ...satgi saya sanbung

Ejen Alicia...Is OVER!!(💀)Where stories live. Discover now