şaka

493 15 0
                                    

Sedat
Gerçekden nazlının söyledikleri doğrumuydu.
Hani seviyordu?
Sevgisi buraya kadarmıydı?
Söylediklerinde gayet ciddiydi bunun farkındaydım,ama bu ayrılık bana nasıl gelecekdi hiç bir fikrim yok.
Asılda Nazlı doğru söylüyor ola bilirdi.aman Allahım kafam bu konularla şişmişdi.
Uzun yol gidiyorduk hiç yol boyunca uyumadım.
Nazlı yol boyu uyuyordu.mavi gözlerini kapatmiş siyah uzun kiprikleri bir birilerine sarmaş dolaşmışdı.narın dolgun dudakları azacık bir birinden uzaklaşmışdı.
Güneşin düşmesiyle nazlı gözlerini açıp her tarafına bakdı.
Günaydın söyledim.
Günaydın hen üz gelmedikmi?
Az kaldı.
Uyudunmu hiç?
Hayır uyumadım.
baba annenin cenazesi var sen şimdi uyuyamazsında.uyandırsaydın birazda ben kullanırdım.
Bir şey olmaz.
Geldik bile...
Arabadan inip evin bahçesine bakdım kimse yokdu.hayret cenaze var bütün akrabalar burda sizde gelin söylemişlerdi.peki nerde bu akrabalar?neler oluyor Allah aşkına?
Nazlı da arabadan inip yanima geldi nereden gidelim?
Şeyy bir dur sesleneyim.
Annneeeeeee babaaaaa nerdesiniz?biz geldikkk.
Ardından anemgil bizi karşılamak için geldiler.
Hoş geldiniz oğlum bir an gelmeyeceksiniz sandım.
Neden gelmeyelim anne baba annem bizim kıymetlimiz.
Bu sözümle annem babam gülmeye başladı.
Noluyor anne?bu nasıl saygısızlık tövbe ya Rabbim.
Oğlum baba annem içerde oturuyor.bak biz hepimiz toplandık sizi evlendiyinizden beri hiç görmedik oğlum.çok gel dedik sizlere ama bjr türlü gelemediniz.Bizde küçük oyun oynayalım dedik.tüm abilerin yengeleri,yiyenlerin hepisi sizin gelmenizi bekliyorlar ee tabi baba annende.
Offf ve anne yüreyime inecekdi az kala.
Allah mafaza oğlum.bu arada bu şakayı baba annenizin yanında sakın söylemeyin ha.
Olur söylemem.
Annem kenarda duran Nazlıya yakinlaşıp hoş gördük küçük gelin.
Hoş bulduk efendim.
Elimi öpmeyecekmisin?ayrıca efendimde neyim nesi anne söyleyeceksim bana anne.
Tamam anne söyleyip Nazli annemin elini öpdü.
Sonra babama yaklaşıp hoş gördük baba söyleyip babaminda elini öpdü.
Hoç gördük küçük gelin.
Hadi soyukda kalmayıp içeri geçelim madem.
Evin salonu çocuk sesleriyle karışmışdı.
Biz üç kardeşdik Mesut abim,Yasin abim ve ben.
Hepisi buradaydılar yiyenlerim yengelerim.
hepsiyle birer birer görüşdük nazlıyla.
Sonra salonda oturmuş kahve içiyorduk.
Mesut abimin bir kız bir erkek çocuğu vardı.Irmak(9yaş) ve oğuz(7yaş).eşi Asu bu köyün ağasının kızıydı
Yasin abimin eşi sıradan bir kızdı adı Haticeydi.onların bir küçük oğlan çocugu vardı Habib(5yaş).
Onlarla da güzel vakit geçiriyorduk.
Mesut abim eeee sedat çocuk düşünmüyormusunuz siz hen üz?diye sordu.
Nazlıyla biz yan yana oturmuşduk bu soruyla ikimozde bir birimize ne söyleyelim bakişi atdık.
Hayır biz hen üz gençliyimizin tadını çikaralım düşünüyoruz.
Lan ne gençlik.gençlikmiş.2yıl oldu be bizde 2yıl çocuğu olmuyana ne denkr bilirsin.
Her kes bu lafa gülmeden edemediler.
Nazlıyla biz çok bozulduk bu konuya.
Iyice sohbet edib geçmiçi andık.
Eee her kes odasına gidib yatsın artık.sizde uzun yol gelmisiniz yorulmuşsunuzdur yatın dinlenin söyledi babam.
Annem bize odamizi gösterip yatağımızı bir güzel yeni nevresimlerle düzenledi.
İyi uykular genşler söyledi anem.
Iyi uykular anne.
Sende sabah yedide uyanıyor el marifetleri bize göstereceksin hangi gelinim marifetli öyrenelim deyilmi?annem Nazlıya söyledi.
Nazlı şaçkın eeevet anne yediye hazır olurum.
Tamam söyleyip annem odadan çıkdı.
Çok yorucu bir gündü diye nazlıya bakdım.
Evet hemde nasıl.biz bir birimiz hakkında hiç bir şey bilmiyoruz be sedat hep açık veriyoruz.
Tamam dert etme.hall ederiz çok kalmaz gideriz istanbula.
Lütfen çabuk dönelim sedat onları üzmek istemiyorum onlara yalan da söylemek istemiyorum.onlar çok mutlular.her kes.tadlarını kaçırmayalım gözleri dolarak söyledi nazlı bunları.
Tamam özür dilerim ben böyle bir şaka yapacaklarını tahmin etmedim.
Tamam sende uyu dün hiç uyumadın
Uyuyalım söyleyip gömleyimi bedenimden sıyırıp çikardım.
Nazlı arkasını dönüp konuşmaya başladı.
Napiyorsun sedat?
Pijamalarımı giyiniyorum nazlı.
Tamam döne bilirsin giyindim.
Eminmisin.
Bu soruya gülmeden edemedim.
Hayret bir şeysin Nazlı tabi eminim.
Yavaşca bana dönüp ben de giyineyim o zaman.
Aman Allahım ben bunu giyinemem diye çığlık atdı nazlı.
Niyeki sordum?annem nazlıya kırmızı seksi bir gecelik bırakmışdı.
Hayda giyin nazlı ne var bunda abartma.
Ama.
Aması yok ben yerimde uzaniyorum, arkamida dönüyorum giyin.korkma sana dokunmayacam emin ola bilirsin o gece istemeden öyle konuçdum.
Yerime uzanıp arkamı döndüm.
Nazlı geceliyi giymiş olmalıkı yanıma sokulup yorganımı kendine çekdi.
Uyudunmu sedat diye sordu.
Cevab vermedim.
Bu gecelikle sabaha kadar üşürüm diye söylendi.
yavaşca bana yaklaşdı.
Kollarını belimden geçirip bana sarıldı.
Giymiş sıcak pijamaları tabi ben burda bu gecelikle üşüyeyim öylemi yok öyle dünya söyleyip iyice sarıldı bana.
Sabaha yakın uyanıp gözlerimi zar zor açdım.
Nazlı bacaklarını bacaklarımın arasına sokmuş kucağıma yaslanıp sarılmışdı bana.
Bende onu koynuma almış sarılmışım ona farkında olmadan.
Nazlının siyah uzun saçları serbest bırakılmış tüm yüzünü kapatıyordu.
Saçlarını yüzünden arkaya doğru bırakdım.
Uzun kiprikleri masum uyuması beni benden alıyordu
Yanakları kızarmış dudaklarını şişirmiş öylece uyuyordu.
Şu an onun dudaklarından kana kana içemeyi arzuluyordum.
Ellerimi narin bedeninde gezdiriyordum.vicudu çok narindi.
Dudaklarımı dudaklarına yaklaşdırıp küçük öpücük bırakdım.
Yanıyordum erkekliyim sertleşmişdi bile.şeytan diyor yapış dudaklarına sahib ol karının güzelliyine.
Kapı tıklatıldı nazlı kızım uyandinmı? geliyormusun mutfaka?söyleyip kapıyı açdı bende utancımdan uyuyor numarası yapıp gözlerimi kapatdım.
Ayyy nasılda uyumuşlar tüh tüh Allah nazarlardan korusun.
En iyisi gideyim.
Nazlı anne diye seslendi.
Özür dilerim kızım bem siz uyanmişsınızdır diye düşündüm bizde bu vakite kadar uyulmazda.
Sorun deyil nazlı kollarımdan kurtulmaya çalışarak bende birazdan geliyorum mutfaka.
Tamam güzel kizim.
Annem kapıyı kapatıp gitti.
Nazlı bacaklarını kurtarmaya çalışıyordu beni uyandirmak için bunu yavaş yapiyordu.
Bende hala numara yapıyordum nazlının ne edeceyini merak ediyordum.
O kurtulmaya çalışdıkca ben onu kendime iyice çekip sarılıyordum.
Onu kendime öyle çekdimki yüzüne dokunan dudaklarını yavaş alıp verdiyi nefesini hiss ede biliyordum.
Nazlı dudaklarıma uzanıp beni öpmeye başladı.bende dayanamayıp karşılık verdim gözlerimi açarsam bu büyü bozulur diye korkuyordum.
Ellerimi kalçalarında gezdirip sırtını okşuyordum.
Nazlı dudaklarımdan ayrılıp nefes nesfese kalmışdı.
Gözlerimi açıp nazlıya bakdım.yine dudaklarına uzanıp öpüşmeye başladık.
Nazlı beni dudaklarından ayırıp yatakdan kalkıyorduki kolundan tutup gitme diye bildim sadece.
Yapma sedat istemiyorum.
Gecelik benim erkekliyimin daha çok sertleşmesine sebeb oldu.
Yatakdan kalkıp nazlıyı sert bir şekilde kendime çekdim.
Neden öpdün o zaman beni?
Dudaklarına uzanmak isteyerek.
Istemiyorum sedat seni sevmiyorum artık.şu olanlar için özür dilerim. kendime engel olamadım.bu yasak olan gece.sadece cinsi istek bu kadar.
Nazlı kiyafetlerini çikarıp banyoya girdi.bende süslenip salona geçdim.
Nazlıdan...
Şu olanlar saçmaydı biz aynı odaa kalırsak kesin bu hatayı bir gün yapacayız.hemen dönmemiz gerekiyor.
Hazırlanıp mutfaka indim.
Günaydın herkese.
Günaydın küçük gelin.
Eeee ekmeyi asu gelinim yapacak.
Sofra düzeni ve kahvaltılıklar haticede.
Ben sofrada şirni sofrası hazırlıyorum sen ne yapacaksın?
Şeeeyyy ben hiç yemek yapmadımki.
O zaman ekmek hazırmalak sende önce ekmek yapmayı öyren sonra her şeyi öyredeceyim sana küçük gelin.artık kocana kendi ellerile yemek yaparsın.
Yazık vallah kadına ya oğlundan boşanacağımı bilmediyi için.yemek yapmayı öyreneceyim öyrenmesime ama kimin için yapacağım belli deyil.
Belki yeniden aşık olduğum adam içim hazırlayacakdım sedatın annesinin öyretdiyi yemekeleri.

KARŞILIKSIZ AŞK(Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin