a/n : At first still throwback stories .
tempat ; di sebuah sekolah di seoul .
tarikh : 7/1/2004Ibu Bapa Yeoreum dan Miju menghantar anak mereka kesekolah . hari ini adalah hari pertama anak mereka bersekolah di sekolah kebangsaan . they are in their 7 now . so sekolah la . apa lg kan . erk hahah ( pebende ak cakap ni )
________
miju dan yeoreum sangat gembira dgn sekolah mereka . mereka juga adalah antara pelajar yg senang pickup (?) dgn apa yg cg ajar . yg menyebabkan dorang selalu jadi top 2 dalam kelas .
budak pandai ni ui 😍 dlm real life pun mmg pandai kan .
k intnmirah mesti kembang skg ni HAHAHAHAHAHA K BYE
...................
- skip -
setahun berlalu ~
sekarang miju dan yeoreum 8 tahun .~ di sekolah ~
~ di kelas 2A ~sosaengnim ; " okay murid2 sekalian . harini kita akn dapt kwan baru . trdapat 5 pelajar baru yg akn masuk ke kelas ni , dua drpd mereka dari Busan . seorang dari Japan , seorang dari Canada dan sorang lagi dari China .
pelajar pelajar mula trpegun . ramai pula foreign
Hana , Eunra , Youngmi , Yein dan Aerin masuk ke kelas baru mereka dan memperkenalkan diri masing2 .
hana : " ni hao ma . i'm hana from china " // senyum sambil malu2 //
eunra : " nae annyeonghaseyo , busan saram , eunra imnida " //bow//
ym : " youngmi imnida . nado busan sarami yo // bow //
yein : " hai' ! i'm yein " // bow //
aerin : " and hi everyone , my name is aerin " // smile //
semua pelajar : yeay annyeonghaseyo ! selamat dtg !
sosaengnim ; " okay fyi , those foreign students ni ada mix korean . so mereka boleh je ckp korean . jgn risau ya "
all students : "uwahhhh daebak" // sambil tepuk2 tgn //
new students pun trgelak malu2 ( shyshytonnn hahahahah )
sosaengnim : " okay sekarang awak semua boleh ambil tempat duduk masing2 ya , tempat kalian di sebelah sana . sekumpulan dgn miju dan yeoreum since dorang tak cukup member lagi utk menjadi satu kumpulan " arah guru panjang lebar .
miju dan yeoreum senyum lebar sambil menjemput pljr baru duduk bersama mereka .
miju : " jemput duduk awak semua " ( awak ? muahahahHah jahsgsuajsgs )
" naeee nae gomawo yo ;) " ucap pelajar2 baru trsebut sambil senyum manissssan 😂
sosaengnim : " okay pelajar sekalian , sila hntr kerja seni yg saya bg semalam ya "
"nae !" - jwab pelajr serentak .
" hyun , sila kutip semua buku dan letak di atas meja saya okay ?! " - arah guru kepada ketua kelas 2A .
" naeee agesemnida sosaengnim ! " - hyun menjawab .
........
skip .hari demi hari , bulan demi bulan , tahun demi tahun , masa berlalu .
miju , yeoreum , eunra , yein , youngmi , hana dan yein menjadi semakin rapat . seperti sebuah keluarga dh
_____
YOU ARE READING
Soulmate || Igot7girls
Fanfictiona sweet friendship refreshes the soul . " we didnt realize we were making memories , we just knew we were having fun ! " -- Start : 241017 -- End :