selepas fanmeet semalam , igot7girls balik ke rumah mereka . sungguh tak sangka .
bgi mereka that was really unexpected .
memorable . hari yg paling bersejarah dlm hidup .
" wei serius ke kita jumpa got7 semalam . bukan mimpi kan ? " youngmi bertanya .
" ye mi , bukan mimpi . that is real , we met them last night and we are the lucky fans ever i think !!! " hana mnjawab .
" kau lagi untung na , jackson siap cakap ngn kau . tanya itu ini , jeles aku hahahahaah " miju ttiba mmbuka mulut .
" kan " yeoreum dan yg lain2 CS .
" hahaha aku pun xsangka weh . igtkan diam gtu je . tunggu main game . lek lek dia strt ckp ngn aku . mmg rasa tak cukup nafas semalam . dah la main ayat sweet2 . cair bodo " beritahu hana .
" oh goshhhh " choral speaking lagi .
" papepun kita memang brtuah ah ! thanks God ! " kata yein .
" yessaaaa "
" weh banyak tak ambik gmbr dorang semalam . aku smpt bukak kejap je fon pastu tgk bateri tinggal 20% . nak charge , pwerbank trtinggal . syel betul " . aerin mmbebel .
" ha byk gak ah aku ambik . nnt aku kasi kau " jwb yeoreum .
" okayyyy " aerin mmbls .
" nak jugakkk !! " youngmi mnjerit . lg .
" kau tak ambek gak ke ? bt3 abis ? bkn kau bwk powerbank ke ? yeoreum mmbls ym .
" bawak tp powerbank aku hilang , jatuh rsanya . sedih betul ah " .
" alahai kau ni mi . lain kli jaga leklok " hana bebel .
" dah jaga leklok dah . klau dah nk hilang , nk buat cane lagi " youngmi mmblas .
" ye la2 " hana akur .
member igot7girls yg lain lalai dgn fon memasing . ye la . ada la tu nk upload kat social media pasal semalam . hahahah normal la tu . gila ke tak happy .
aerin pula tgh tgk tv since fon dia tgh charge .
hana pergi ke dalam bilik utk mengambil hp nya .
dia menyelongkar mini bagpack nya itu . namun hp nya tdk ditemui .
hana keluar and tanya mmber dia kut2 ad terambik
" korang ad ambik fon aku tak ? " tanya hana .
" takde ah . asal ? " . choral speaking .
" srs ke ni . jgn memain ah . fon aku tak de ni wei " kata hana resah .
" yeee srs la . kan korang ? " jawab miju . dgn muka srs .
so boleh caye la ni dorang xambik .
" habistu macam mana ni wei ! fon akuuuuu . huwaaaaaa " . resah hana .
dah la dalam fon dia tu byk simpan benda penting . file2 . gmbr memori2 semua . amanah org . gmbr got7 . lagu2 . vdeo2 . arghhhhhhh .
" sabar2 . em cmni , cuba kau dial num kau . manatau fon kau trdrop smlm pastu ad org nampak n simpan . drop2 kat tmpt gtu mmg normal " yeoreum mmberi cadangan .
" haah . aku setuju "
" em okay . bak fon kau jap " hana merampas je fon yein since dia nmpk yein ralit dgn fon .
yein trkejut . tp tabah je la 😂
.
.2 kali call . xde rply . tapi fon nya berdering . tanda fon dia masih hidup . tk mampus ah . so ad peluang org tu akn angkat .
YOU ARE READING
Soulmate || Igot7girls
Fanfictiona sweet friendship refreshes the soul . " we didnt realize we were making memories , we just knew we were having fun ! " -- Start : 241017 -- End :