004

16 3 33
                                    

Jam 14:00

kringgggggg ~

jibe gajaaaa ~~~ // lagu going home by tarin berkumandang .

ha tetiba 😂😂😂

kk back to story .

Sesetangah students pulang ke bilik masing2 . ada juga yg masih di sekolah . ada yg buat study group . dan macam2 lah .

manakala we are gegirls pergi ke cafe utk lepak .

" tak sabar nya nak kerjakan minah2 sial tu " kata min

kurang hajar betul dak2 sekarang ni huh speechless kamek .

" kan ! " balas aera .

semua members mereka gelak macam syaitonnn jin iblis ha semua ada .

.
.
.

pada masa yg sama , igot7girls pulang ke bilik mereka utk bersihkan diri dan turun utk makan di cafe uni .

" wei tak takut ke ? " youngmi memulakan bicara .

" takut buat apa ? kita ramai kan , kita tujuh , dia lima je " yeoreum mmbalas .

" yuppp , tambah lagi mamat2 poyo lagi 3 org . mmg cun " miju berkata .

erk . mamat poyo 3 org ? siapa ? geng 7namstar ke ?  k jap lagi kita dedahkan siapa . rasanya dah leh agak en ? okkk nnt tau la .
.
.
.
SKIP ~

~4:00 petang ~

ni oreun sijeorae , kkumeul kiwo judeonnn ~ eorin jeonshime sesang jeonbuin , narei jagang neoriteooo ~~ ( k klau salah ejaan ampunkan patek )

lagu playground menandakan call ringtone fon eunra .

eunra menerima panggilan dr unknown number . utk kali yg ke 3 utk masa tu .

" weh weh . ad unknown num call aku do . byk kali kut .nak angkat tak eh "  kata eunra .

serabut betul dia . tgh2 stress , pastu ad org call . byk kali pulk tu . num sama pulk tu . dlm masa yg sama pulk tu .

ha mana xserabut

" mesti si min tu . sbb aku ad dengar dia semalam ckp nk minta kt mmber 7 namstar tu num salah sorang dr kita .lupa aku nak bgtau korang smlm . so  angkat je ah . klau btul dia , meh kita tgk drama diorang . boleh tanding park jinyoung aku tak 😏 " miju jwab dgn geli hati .

" ehem . jinyoung kau ? "
balas yeoreum .

eleh cepat je dia ni respon bila org sebut nama jinyoung dia tu .

" bwekkk " . miju menjelir kpd yeoreum .

" eh budak ni " . balas yeoreum and acah acah nk bg siku kt dak miju tu .

" dah dah " . youngmi mencelah . klai biarkan mmg tk hbis drama budak dua ni .

okayyy2 . eunra pun tkn button ' Accept ' .  and guna loudspeaker utk bg semua mmber igot7girls dengar juga .

" yeobeoseyo? " eunra memulakan perbualan .

" ha angkat pun .  ni eunra en ? ni aku min "

" oh hi min . mana kau dpt num aku ? "

" ada org bg . kau free tak ptg ni ? aku call ni nak ajak kau hangout ptg ni  , boleh tak ? ajak la semua member kau .   " 

straight to the point min ni .

semua member igot7girls trgelak sambil tutup mulut . ye la nnt geng tu dengar nanti , tak ke mampus ha . HAHAHAH .

lawak betul drama tina gedik tu .shaiton sungguh perangai . hangout konon .

Soulmate || Igot7girls  Where stories live. Discover now