007 ( Special Pt 1 )

13 4 14
                                    

selepas seminggu hari konvo , igot7girls decide stay di uni lagi oleh kerana kumpulan fav mereka , GOT7 dikhabarkan akan mengadakan fanmeeting disitu . mereka menggunakan dewan universiti ini utk fm itu .

dewan ni boleh dikira luas dan kapasiti tempat duduk didalam nya lebih kurang fit 3000 org . besar la kan ??

+ imagine how happy igot7girls are ! FINALLY boleh jumpa GOT7 !!!!!!!!!
and boleh kenal ramai ahgases lagi la lepas ni .

omg omg omg .

_____________

hari yg dinantikan Igot7girls tlh tiba . iaitu hari mereka akan bertemu GOT7 .

pelajar2 SNU boleh pilih tempat didepan samaada mau berdiri atau duduk . ramai yg memilih utk berdiri kerana boleh bersorak freely . klau duduk susah gak .

Igot7girls dtg awal ke dewan , utk set bhgian depan  . senang la nanti nk tgk boyfriends doranh tu hihi . but tak kesmpaian sbb ad yg lg awal sampai n tanda space tu . so igot7girls trpaksa la duk space tengah2 skit . but still k , boleh nmpk got7 secara dekat
 

______

pukul 19:00 ,  ahgases memenuhi dewan . ramai sungguh .

dewan penuh dgn sorakan .

_____

igot7girls stay in line . melintang gtu . pakai baju sama . and light crown dgn nama bias masing2 .
______

10 minit kemudian ,
kedengaran lagu got7 berkumandang .

hint got7 akan muncul depan pentas ni bila2 masa je . mybe got7 tgh bersiap sedia dah sekarang .

AAAAAAAAAA!!!! OPPA !!! GOT7 !!!

JERITAN YG KUAT DIATAS DIBAWAH DIDEPAN DIBELAKANG MEMECAH SUASANA APABILA GOT7 AKHIRNYA MUNCUL .

Igot7girls seolah olah tak percaya apa yg mereka lihat sekarang .

' adakah ini mimpi '

" WEHHHHH BETUL KE APA AKU NAMPAK SKG NIIIIII !! GOT7 WEI GOT7 !! YOUNGJAE YOUNGJAE !!! 😭😭😭😭😭 CER KAU TAMPAR AKU JAP " youngmi berfangirling .

soul mmber lain mmg rip dah  skg ni . tinggal jasad je aku rasa 😂 permintaan youngmi tak kedengaran oleh mereka .

' AUCH . SAKITNYAAA '
youngmi merasakan satu cubitan .
sape yg cubit dia sedangkan mmber igot7girls mmg tak dengar pape dah . mmg fokus kat got7 je masa tu .

" you're not dreami' dear youngmi "  .

aera . dia tu aera . rupa nya aera ni ahgase juga . sebab tu dari dlu senanya dia tak suka mana pun duk dlm grup gegirls . but dia trpaksa . so yeah .

" yeayyyy . anyway hi !!! taksangka kau ahgase gak " ym berkata sambil menghayunkan lighstick ke depan ke belakang ( faham right ? hehe ) .

" hiii !! " balas aera .

" borak nanti ! " . youngmi mnjawab .

GOT7 :  " COME AND GET IT , GOT7 , ANNYEONGHASEYO , GOT7 IMNIDA " // bow //

dan soul youngmi juga rip . tinggal jasad saja disitu HAHAHAHAHH .

sesudah got7 memperkenalkan diri , mereka diarahkan oleh staff utk duduk di atas kerusi yg disediakan .

banyak game yg dilakukan oleh got7 . sesama mereka . dan ada juga bersama fans .

diselang seli kan dengan mempersembahkan .

mmg perfect habis .

igot7girls mmg meroyan tahap gaban masatu . begitu juga dgn ahgases yg lain .

Soulmate || Igot7girls  Where stories live. Discover now