Setelah kejadian semalam , The gegirls senyap . kelas tak masuk . xdatang berapa hari dah . entah kemana . maybe trauma HAHAHAHAHAH LAWAK BETUL . ACAH GANAS TAPI SENANYA PENGECUT . bitches la katakan .
" korang mmg jjang ah ! "
kata yein kpd 7 namstar ."apa ni ? apa yg jjang jjang ?" tanya seorang ahli 7namstar yg kebingunan .
" haah , apa apa ? " .
k dua org ni adalah namchin kpd lagi 2 org members the gegirls . semalam dorang x ikut so dorang blur bila mmbr igot7girls bring up psl smlm .
k utk mengelakkan soalan blur lgi , aerin pun mmbls .
" ha yeochin korang yg korang puja tu " aerin menjawab . trgantung pula haih .
" ha ? ohh wae ? " tanya dua lelaki itu lagi .
" nick , tunjuk video smlm " arah aerin .
" nah " nicky mnunjukkan video kpd dua lelaki trsebut .
" drama apa ni sia "
2 minit brlalu ~
" kau sure ke ni " .
" tak edit ke "
" tak guna punya betina ! "
" shit "itulah reaction dua lelaki trsebut .
.
.
.
beberapa hari kemudian , dimaklumkan bahawa mereka tlh break up Hhahaahhahahaha ..
" k skg korang jgn risau dah , makhluk2 tu takkan kacau korang lgi " kata adam . one of 7namstar sq .
" kalau dorang still kacau ?" balas yeoreum .
" there's no more their names in this school . for sure " balas adam lagi .
" hahahahaha " semua bergelak ketawa . happy sangat .
........
Skip ~~waktu petang ~
yeoreum , miju , eunra and hana berada di sebuah cafe .click !
ambil gambar dlu ! hahahaha .lagi 3 kat mana eh ?
YOU ARE READING
Soulmate || Igot7girls
Fanfictiona sweet friendship refreshes the soul . " we didnt realize we were making memories , we just knew we were having fun ! " -- Start : 241017 -- End :