003

17 4 27
                                    

2 hari selepasnya  maka bermulalah hidup mreka sebagai pelajar universiti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2 hari selepasnya  maka bermulalah hidup mreka sebagai pelajar universiti .

macam biasa , hidup mereka pnuh dgn kegembiraan , gelak tawa , fangirling of course la . hobi . kerja part time tanpa gaji kut HAHA 😂

_______

mereka ni selalu gak ah dpt perhatian dak dak uni tu . biasala perangai tah pape ( tp still ikut peraturan k , best students la katakan hehe )

cantik pula ( hahaha puji la diri sendiri sekali sekala je gais jgn selalu nnt jd ujub hahahhaha kk ttiba )

cantik  . pandai . rajin . sape la tak brkenan kan  .

ramai je boys kt situ suka jadi tikus jalanan like " pewittt pewittt " etc tu but ekzzzzkiuzzz miyyy  ni iGOT7girls ok . takda masa nk layan laki gtu . lyn kpop lagi best do . ye idok gais ? haha

tapi dorang ni ad juga la kawan2 laki yg sekepala . mmg kalau sekepala kita layan ye .

em laki tu pun hensem2 hehe .

pmpuan lawa utk laki ensem k 😂 OK BYE

yg membuatkan trdapat byk pasang mata yg sedang melihat bila kitorang duk study or gila2 sekali .

study sekali . hangout ( kkdg ) .

ha bayangkan la ni dorang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ha bayangkan la ni dorang . 7 org gak . mmg kena betul hahahah  walaupun 8 kat gmbr ni. abaikan la salah sorang tu HAHAHA . anggap dia xwujud

but kitorang takda pape perasaan okay ?  . just kawan . yeah kwan . kami 7 org satu squad ( igot7girls ) and dorang 7 org pun satu squad ( 7namstar ( pakai letak je ni hahaha ) )

dorang ni femes gak ah kat uni tu sbb tu ad byk mata2 mmndg bila mana igot7girls brsama dorang .

_______
Skip ~

as i mentioned  , trdpt byk mata2 yg mmndg bila kitorang duk gegila sekali .

" wei aku geram betul la ngn minah tu ! " kata min , salah seorang ahli wearegegirls . dia la leader gp gedik tu .

" sape wei sape " tanya aera kekeliruan .

* utk pengetahuan korang . squad we are gegirls ni ad 5 members . 3 antara dorang adlh ex yeochin antara 3 mmbrs 7namstar  .  and lagi 2 tu yeochin antara 2 members 7namstar . tk fhm diam 😂

" Si Igot7girls tu lah , kau tak tau pape senyap sudah . bingit je !" min mnjawab kasar .

" kau cakap kasar ngn ak pehal sial , aku tanya je en  " aera mnjawab dgn nada marah .

ye la sape je tak marah . org tnya leklok . dia jawab camtu . babun punya org .

min hanya menjeling .

" haah weh ! aku pun sakit hati sia . sakit hati , sakit mata , sakit semua ah " . ujar sara , salah seorang ahli gp itu juga .

" aku pun . bab1 betul pempuan tu . menggedik je . tambah2 si eunra tu . selalu dkat2 ngn junn oppa aku huh " ujar seorang lagi ahli mereka .

" so kita nak buat apa eh , aku dh lama sabar ni tgk dorang tu . especially youngmi tu . slalu je dkt ngn nicky oppa  aku "  ujar sara .

mereka diam seketika .
memikirkan cara agaknya .

" ha aku tau ! " min bersuara .
" ha apa apa " tanya yg lain nya .

Min mula mmberitahu ahli2 nya tentang plan nya .
.
.
.
tanpa disedari sepasang telinga sedang mendengar . siapa ya agaknya .

hmmm .

_______

tempat ; di bilik mmber igot7girls .

" korang korang korang ! " .
seseorang trcungap keletihan kerana penat berlari .

trkejut ahli igot7girls yg lain dibuatnya .

" kau ni kenapa miju ? cam nampak hantu je " hana mmbuka suara .

" tah ah . trkejut kitorang tau tak . seb baik takde serangan jantung . klau tak , innalillah la " aerin juga bersuara .

" ha ak xnmpk hantu . tp aku dgr hantu2 brcakap sesama sendiri . planning to let us down " ujar miju .

" ha ?!!!!! hantu ??!! " youngmi mnjerit sekuat kuatnya  .

" woi sakit tlinga aku la bodo " marah eunra yg berada di sebelah youngmi itu .

" kau srs la miju ? sape ni ? si gegirls tu ke ? " yeoreum bersuara .

" yass you got it girl , kau mmg bijak " miju mnjawab .

- okay so miju la yg memasang tlinga secara syp masa we are gegirls rancang nak buat smthng kt igot7girls -

" well i am " yeoreum mmbalas .

gergh kembang jap si yeoreum tu huh . hahahah .

" srs ah ?! si gediks tu ?! " mereka choral speaking lg lol .

" yessss ! " jawab miju dan yeoreum serentak .

" huh " keluh youngmi dgn muka annoying .

" pehal kau mi . tadi histeria , ni mengeluh lak " eunra gelak annoying .

" tak de pe . saja je HAHAHHA " jawab youngmi .

eyyyy budak ni .

" apa yg dorang plan ju " tanya yeoreum .

" dorang plan kononnya nk ajak kita kuar . tp senanya dorang nk bwk kita kat satu lorong kat bndr lama seoul  . xde org mana ah kat situ . dorang nk buat apa tah kat kita , aku xdengar jelas sbb masa nk dorang nk ckp pasal nk buat smthg tu , dorang slowkan suara .  so aku dengar tu je .  yg aku tau , esok petang . " jelas miju panjang .

"what the fak those girls" .

ha kan dah tercarut tu .

" oh my goshhh , aku takutttt " aerin trjerit slow . slow je k . bukan cam youngmi tu haha .

" its okay gais . kita igot7girls kan . we're strong right ? so lets face this "  ujar yein . she always positive .

" em em betul tu . dorang 5 je . kita 7 " . tambah aerin .

" em okay " . balas yg lainnya .

" but korang tak nak plan apa apa ke ? nk jumpa camtu je ? " miju bertanya .

" bukan apa . mgkin kita bleh libatkan si laki poyo 7 ekor tu since ni melibatkan dorang gak en " ujar miju lg .

AMBOI . POYO YA . HAHAHA MEMANG POYO PUN .

" ohhh betul gak eh . bijak gak kau . ak xtrfikir lak " hana buka suara . akhirnya .

k kali ni miju pulak kembang 5 inci . k bye . lol .

mereka senyap buat seketika . tgh fikir macamana nak face betina2 gediks tu esok .

" HAAA I GOT IT " miju brsuara lg .
" macam ni ... "

miju menerangkan apa yg mereka bleh lakukan esok masa jumpa 7 pempuan uh .

.
.
.

alright ! setakat ni dlu ! nantikan chapt yg seterusnya 😍😍😍 sorry part ni pendek je 😂

pepi_baejin
dabboibambam
lyhmra
MimiGOT7
hitthegyeom_
haozone

Soulmate || Igot7girls  Where stories live. Discover now