Νοσταλγώντας το καλοκαίρι ( όχι ποίημα )

108 3 2
                                    

Η θάλασσα ....

Ο ουρανός.... 

Το ηλιοβασίλεμα.... 

Τρία πράγματα που όταν ενώνονται είναι τόσο υπέροχα. Είναι μαγευτικά... Μαγεύουν το βλέμμα σου. Όπως μάγεψες και συ το δικό μου. Για κάθε άνθρωπο το ηλιοβασίλεμα είναι διαφορετικό. Για μένα είναι το καλύτερο θέαμα. Ειδικά αν είσαι και συ εκεί.... 


___________________________________________________________________


Αν με ρωτήσεις εσύ, που όλο το καλοκαίρι το έπαιζες κάποια και έκανες παρέα μόνο με famous παιδιά, ποια ήταν η καλύτερη στιγμή του καλοκαιριού, δεν ξέρω τι θα πω. Ή μάλλον ξέρω.... Θα σε ρωτήσω. Αν είχες περάσει όλο το καλοκαίρι με μια υπέροχη παρέα από πολλά παιδιά που ήσασταν πραγματικά φίλοι. Αν περνούσατε την μια μέρα καλύτερα από την άλλη. Εσύ τι θα έλεγες; Εγώ πιστεύω πως η καλύτερη στιγμή του καλοκαιριού δεν έχει έρθει. Αλλά θα έρθει. Μπορεί όχι σύντομα... Αλλά θα έρθει και θα είναι υπέροχη. Υπήρχαν αξέχαστες στιγμές στο καλοκαίρι αλλά θα έρθουν και καλύτερες. Εσύ όμως είχες μια τέτοια παρέα; έκανες τρέλες με φίλους; Υπήρχαν μέρες που δεν ήθελες να τελειώσουν; Τι κέρδισες αυτό το καλοκαίρι; Εγώ ξέρω το τι έχασες. Οπότε... Κοίτα να περάσεις καλά το δικό σου καλοκαίρι και άσε με εμένα. 



_______________________________________________________________________

Γεια σας ... Το ξέρω πως δεν είναι ποίημα. Όμως ελπίζω να σας αρέσει.


ΠοιήματαWhere stories live. Discover now