Αστέρια

685 5 0
                                    

Τα αστέρια....

Το φεγγάρι...

Ο ουρανός .....

Είναι τόσο κοντά αλλά και τόσο μακρυά. Πιστεύουμε πως μπορούμε να τα αποκτήσουμε, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σε αυτά.

Κάθε μέρα τόσο διαφορετικά. Άλλες φορές μας φέρνουν χαρά, άλλες στενοχώρια. Άλλες φορές μας προκαλούν ωραίες αναμνήσεις και άλλες φορές κατάθλιψη.  Καμία μέρα δεν είναι ίδια. Κάθε μέρα έχουν κάτι διαφορετικό. Κάθε μέρα κάτι νέο. Ένα καινούριο αστέρι θα φωτίσει, ένα παλιό θα σβήσει. Την μια μέρα θα έχει πανσέληνο, την άλλη θα αρχίσει να μικραίνει. Την μια μέρα θα είναι καταγάλανος ο ουρανός, την άλλη θα είναι γκρίζος και θα μας μαυρίζει την ψυχή. 

Κάθε μέρα είναι αλλιώς. Κι ας μην το καταλαβαίνουμε. Όμως το ότι δεν το καταλαβαίνουμε δεν σημαίνει πως δεν έχει αλλάξει. 

Έτσι και με την ζωή. Κάθε μέρα είναι διαφορετική. Ποτέ δεν είναι ίδια με καμία άλλη. Μπορεί να μας φαίνεται πως κάθε μέρα είναι τα ίδια και τα ίδια. Όμως, δεν είναι αλήθεια αυτό. Σκέψου. Τι έκανες χθες; Μπορεί να μην ήταν κάποια ξεχωριστή μέρα. Μπορεί να μην έκανες τίποτα το ιδιαίτερο. Αλλά, πως ήταν; Έκανες κάποια συνηθισμένα πράγματα, θα πεις. Έκανες κάτι που κάνεις πάντα θα πεις. Όμως, για σκέψου καλύτερα. Σήμερα έκανες τα ίδια; Κι ας μην ήταν ιδιαίτερη η μέρα σου. Ακόμα αν έκανες κάτι παρόμοιο με χθες δεν είναι ίδιο. 

Πότε δεν ξέρεις το τι θα γίνει, γιατί ποτέ τα πράγματα δεν είναι το ίδιο. Όσο κι αν προσπαθείς δεν θα καταφέρεις να το μάθεις. Είναι αδύνατον. Οπότε... 

"Ποτέ μην λέτε ΠΟΤΕ!!!"

"Ποτέ μην λέτε ΠΟΤΕ!!!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


____________________________________________________________________________

  Υπάρχει ψηλά εν' αστέρι

 το πιο λαμπερό τ' ουρανού

 Μαζί του μιλάω και παίζω

 αν θέλω τα βράδια 


 Αν νιώθω μονάχος το ξέρει

 κι ανοίγει τις πόρτες του νου

 Γλυκά με χαϊδεύει με φως

 και μου δείχνει σημάδια 


  Καληνύχτα αστέρι 

 να μου γνέφεις πού πας 

 να 'σαι πάντα ψηλά φωτεινό

 κι από κει να με βλέπεις


Καληνύχτα αστέρι

να μου γνέφεις πού πας

να 'σαι πάντα ψηλά φωτεινό

κι από κει να με βλέπεις 


  Η μνήμη σαρώνει τη σκέψη

 κι ο χρόνος που τραβάει το χαλί 

 Αυτό που επάνω του χρόνια

 σκυφτός περπατάω 


   Μα εσύ αστεράκι μου ξέρεις 

 το πώς έχω φτάσει ως εκεί 

 μια νύχτα του Οκτώβρη το φως

 μου χαρίζεις και σπάω


Καληνύχτα αστέρι...

  Διονύσης Τσακνής, «Αστεράκι» 

__________________________________________________________________________ 

Γεια σας . Αυτό είναι άλλο ένα κεφάλαιο που δεν έγραψα ποίημα αλλά ένα κείμενο.

Αλλά ανέβασα και το ποίημα του Διονύση Τσακνή που ονομάζεται "Αστεράκι". Ελπίζω να σας αρέσει. Γράψτε παρακάτω στα σχόλια ιδέες για να γράφω ποιήματα για να με βοηθήστε.

ΠοιήματαWhere stories live. Discover now