Erős fejfájásra ébredtem,s ahogy körül néztem csak a dohos pincét láttam. Egy cellába zártak,majd valószínűleg magamra hagytak. Vagyis,ezt hittem,egészen addig,míg meg nem jelent előttem a hét alak. Mind sötét ruhába voltak öltözve,s barátságtalan arccal néztek le rám.
Ahogy megláttam őket,félelmem szinte azonnal elszállt,s felváltotta azt a belőlem kikivánkozó visító röhögés,amit nem bírtam tovább magamban tartani.
-Mit röhögsz te félnótás? Ha nem vetted volna észre,nemrég raboltunk el.
lökte felém az egyik,mire még jobban nevettem.
-De,észrevettem.
S mikor ezt kimondtam,olyannyira röhögtem,hogy egy percre azt hittem megszakadok.
-Hát ez nem normális. I.M had puffantsam le.
mondta az egyik,I.M-nak,aki láthatóan a főnök volt.
-Nem lehet.
-De miért nem?
mondta egy másik,mire én újra vihogásba kezdtem,konkrétan azon,hogy meg akarnak ölni.
-Szerinted engem nem idegesít? De kurvára nem tudok vele mit csinálni,azon kívűl,hogy beragasztom a pofáját.
mondta I.M a többinek. Miután leültek a rácson túl elhelyezett kanapéra,könnyezni kezdtem. De a könnyeim ezúttal örömkönnyek voltak. Nem hittel el,hogy sikerült elhagynom a szüleimet,még ha egy ilyen helyre is kerültem. A falnak fordulva zokogtam,mikor meghallottam egy csattanást a rácson,majd mikor odakaptam fejem,szembesültem egy fiúval,a hét közül,aki barátságosan mosolygott rám.
-Semmi baj,ne sírj.
mondta,mikor viszonoztam mosolyát.
-Tudom..köszönöm hogy vendégül láttok itt. Egyébként nem is olyan rossz ez a pince.
-Hát te hülye vagy baszki.
kiabálta nekem az a bizonyos I.M gyerek.
-De cuki pici vagy..mondjuk ahhoz képest elég bunkó.
löktem a fiú felé,aki hirtelen megindult felém,mintha megakarna verni,mire én újra kiröhögtem.
-Sosem találkoztam még senkivel,aki miután elraboltuk így röhögött. Vagy egyáltalán röhögött.
mondta egy másik.
-Áhh,szóval ti ilyen rabló banda vagytok..ez tök jó. Amúgy bocsi,de te buzi vagy?
mutattam az egyikre,akinek furcsa nyakörv volt a nyakában,s ha jól emlékszem az előbb Wonhonak szólították.
Nos,Wonho arca kijelentésemen csúnyán eltorzult.
-Nem vagyok homoszexuális.
mondta Wonho,majd sírva fakadt. I.M pedig röhögni kezdett.
-Neki abnormális hangulatváltozásai vannak,vagy mivan?
YOU ARE READING
Hold on
Fanfiction-Hogy vagy képes rám nézni,mikor a családod az én kezem által halt meg? kérdezte a szívemet hevesebb ütemre kapcsoló alak,miközben szemeiből sűrűn folyt a sós folyadék,ami akkor már egy ideje saját szemeimet is áztatta. -Magam sem tudom,csupán azt...