DEBORAH POV
Probabil va așteptați sa zic ca am intrat si toti ochii sunt pe mine, nu? Nu e deloc asa, am iesit din masina, am înmânat invitatia, si m-am amestecat printre toti oameni, vampirii si vârcolacii aia. Un chelner trece pe langa mine si "fur" un pahar de sampanie in fuga, si il dau repede pe gât. Gustul usor acru si rece ma racoreste si pun paharul gol pe o alta tavă a unui chelner diferit.
-Imi acordati acest dans? Un barbat brunet cu ochi căprui-aurii ma face sa ma întorc si sa inghit in sec. Eu sunt un șoarece pe langa motan in momentul asta din toate punctele de vedere.... Dar arata bine.
-Desigur. Spun cu o voce mieroasa, ii intind mana si el mi-o prinde conducandu-ma spre ringul de dans. Imi pun mainile pe umerii lui, noroc de tocuri, si el isi pune mainile mari pe talia mea mica. Ne miscam pe ritmul melodiei lente si inghit in sec cand vad intensitatea cu care ma priveste.
-Cum te numesti? Pare surprins de întrebarea mea dar într-un final raspunde.
-Colton Bluem. Tu cum te numesti? Ma gandesc bine la raspunsul pe care o sa il dau. Adica...nu mi-a placut niciodata Deborah, cred ca o sa imi folosesc prenumele de al doilea pentru prima data.
-Holland Jackson. Spun zambind usor, melodia se termina si ne departam unul de altul. L-am analizat tot timpul, este ca un lup in costum de oaie. Are o privire serioasa, dura, aroganta, superioară. Are o poziție eleganta si dominatoare. Are o voce groasa si la fel ca privirea....serioasa insa pot sa observ si o oarecare iritație. Concluzia este urmatoarea: Este un curvar cu doua fete, care se crede superior fata de toata lumea, este nemilos si sta prost cu nervii.
-Mirosi foarte bine. Ma scoate el din transă, si eu ma mir ca mai e aici. Vorbele sunt soptite aproape de urechea mea micuta si pot sa ii simt parfumul de soc si whiskey. Chiar miroase bine...foarte bine. Nimeni nu se uita la noi, mai degraba nu ne acorda atentie, fiecare este preocupat de altceva.
-Știu, parfum de trandafiri. El maraie nervos si șocat de raspunsul meu. Ma retrag inainte sa ajung vânătă si el incinerat. Toata noaptea am dansat cu inca trei barbati, am băut destul cat sa fiu ametita aproape beata pot spune si acum astept sa ni se prezinte stăpânii. Nu sunt deloc atenta la ce este in jurul meu decat atunci cand mi se rosteste numele....tot numele. Al dracului sa fiu.
-Domnișoară Deborah Holland Jackson, a fost aleasa de insusi stăpânul nostru, alteta sa, Colton Bluem. Sa imi bag pula pe care nu o am. Injur puternic printre dinti si fara tragere de inima sau frica ma indrept spre barbat. Un colier foarte subtire mi se pune la gât peste celalat si toata lumea se uita la mine cu mila si inghitind in sec. Am fost eu neatenta dar ce am pierdut? Ma dau jos de pe scena si il urmez pe Colton pana la o limuzina. Intra el primul, apoi intru si eu in urma lui. Nu a auzit de deschiderea portieriei pentru o domnișoară? Mortii săi.
-De acum in colo nu imi vorbesti cum mi-ai vorbit azi, nu ma minti, imi zici totul, esti sincera cu mine, te intelegi cu celalate sclave sexuale.
-Stai ce? Tip la ultimele doua cuvinte. Adica eu sunt o sclava sexuală? Intreb terifiata si el ma tranteste pe bancheta lată din spate oprind brusc masina.
-Nu ridici vocea. De ce credeai ca ai acel colier? Esti una dintre curvele mele acum. Vei fi pedepsită ca o curva tot timpul cand imi greșești, acum nu o sa te pedepsesc ca ai tipat dar mai tarziu da. Mainile lui imi strang încheieturile deasupra capului insa surprinzător nu ma doare. Încep sa rad si abea acum bautura isi face efectul. El ofteaza nervos si imi da drumul la mâini. Esti beata, te las sa dormi pana ajungem la conac. Imi spune el, ma fac mai comodă pe bancheta din spate si închid ochii dar izbugnesc iar in ras. Adorm cu zambetul pe buze la propriu si uit complet de context.
AUTOR POV
Linistea din conac a fost sparta de Colton care a deschis usa cu Deborah in brate. Bărbatului ii plăcea mult de ea, de fapt, desi nici macar nu a facut sex cu ea sau cel putin sa o sarute, o plăcea cel mai mult dintre toate sclavele lui. Se gandeste pe moment unde sa o ducă, nu ar vrea sa o ducă in camera unde stau toate servitoarele, urca scările gânditor si vede....camera placerilor, acolo face el sex cu toate fetele....in toate modurile. Se uita la satena din bratele lui apoi iarasi la camera. Nu ar sta bine acolo, cu tragere de inima intra cu ea in camera lui. Se simtea un pic incomod, este prima oara cand aducea pe cineva acolo. Chiar daca suna cliseic este adevarat. O aseaza pe pat si cu ajutorul vitezei de vampir se dezbraca, apoi o dezbraca pe ea pana la lenjerie si o lasa sa doarma in continuare, pe burta. Se uita la corpul ei alb ca laptele si incepe sa o mangaie, de la gatul ei firav in jos. Trece cu mana fin peste spate, peste fesa dreapta, peste picior si termina doar cand ajunge la degetul mare de unde incepe din nou. Trece peste piciorul subtire dar cand ajunge la fesa, isi da seama ca trebuia sa o pedepseasca, ii indeparteaza materialul chilotului de pe fesa si incepe sa o mangaie, fata scoate mici sasaieli printre buzele rosii insa nu deschide ochii.
Colton isi ridica palma la cam 10 centimentri si o pune apasat si cu putere inapoi pe fesa. A palmuito. Dar nu a durut-o doar a icnit putin, nu a pus putere in acea palma, deloc chiar. A mai repetat odata miscarea pentru cealalata fesa si ea a deschis ochii.
-Ce faci? Intreaba buimaca si el ranjeste.
-Te pedepsesc. Spune el superior cu o privire si un glas rece.
-Si eu care credeam ca am scapat de pedeapsa cu palmuirea la curu' gol. Doica mea ar fi mandra de tine. Indiferenta cu care il trateaza im enerveaza la culme. Vroia pedeapsa adevarata? Avea sa o primeasca.
CITEȘTI
Just a princess
JugendliteraturEa nu stie. Ce nu stie? Ca este o printesa. In Threessonville nu conteaza daca esti regina, contesa sau ducesă. Atata timp cat ai 16 ani, trebuie sa te prezinti la balul obligatoriu si clasic in care o sa fi aleasa de un stăpân pe care o sa il sluj...