Deborah:
Asa zisul meu stăpân iese val vârtej pe langa gemeni mârâind mai ceva ca un vârcolac. Atat eu cat si regina oftam clatinand din cap. Este prea dificil barbatul asta.-Eu plec acum. Ma bucur ca esti in siguranță. Discuți tu cu ei. Regina ma saruta pe frunte si pleaca din camera oprindu-se o secunda in fata gemenilor ce se stramba pentru o secunda de durere probabil. Dau sa spun ceva dar usa se inchide pe dinafara asa ca imi inghit ideea.
-Eu sunt Deborah. Puteți sa ma considerati prietena voastră desi de fatada veți fi servitorii mei. Nu sunt asa rea pe cat pare. Cred ca nu trebuie sa specific ca secretul meu nu se poate dezvălui. Spun cat de prietenos pot si ei aproba lasandu-si umerii in jos, semn ca s-au relaxat.
-Eu sunt Cody iar el este Wessly. O sa fim onorati sa fim in preajma dumneavoastră prințesă. Ridic din sprâncene putin uimită de profesionalismul celui din dreapta si zambesc cald spre amandoi.
-Nu aveti familii sau ceva? Intreb curioasa iar cei doi neaga.
-Am fost crescuti la orfelinat, ca majoritatea celor ce au atacat acum. Wessly spune de data asta pe un ton normal.Imi stramb barbia. Interesant. Dau din umeri. Aud cum usa se deschide si intra stapanul, cei doi asezandu-se in genunchi in fata mea. Charles intra primul urmat de blonda ce a vrut sa imi faca felul azi dimineata. Fata ei este plina de rani, la fel si corpul care ii este acoperit de o uniforma uzata de servitoare.
-Olivia o sa va conduca spre camera voastra. Regina insusi a dat ordin sa fie cat mai aproape de camera printesei, voi fiind gardienii si servitorii ei. Vocea lui este calma si eu ridic o spranceana. Vrea sa ii tina sub supraveghere. Ma ridic in picioare si imi indrept spatele in fata vampiritei.-Daca patesc ceva cei doi, amandoi platiti cu viata. Nu ma intereseaza. Spun foarte serioasa uitandu-ma tinta in special la Olivia. Poate ca am prea mult tupeu dar nu vreau ca cei doi sa pateasca ceva. Vreau sa aflu tot ce stiu ei despre mine caci nu ar fii ingenunchiat degeaba.
Charles aproba la randul sau si ii insoteste pe cei doi afara din camera mea. Imi deblochez repede tableta si ii tastez matusii Mellinda mesaj ca am ajuns bine si traiesc partial bine. Incluzand faptul ca regina o cunoaste, si ma cunoaste.
Imi schimb hainele, acum ponosite de praf, si ma stramb de durere cand imi scarpin bratul. Ma uit atent si aparent am un ciob acolo.
Dupa o ora, cu cele patru rani ingrijite, dus facut, schimbata si au mai inlocuit si geamul servitorii vampiri datorita abilitatilor sale, ma pun in pat. Planuiesc sa ma duc sa vad ce imi fac gemenii, de parca ar fii ai mei. Ies din camera, tot in pijamale, si cum o vad pe Olivia, o strig, ea facandu-si imediat prezenta, desi cu scarba.
-Camera gemenilor, unde e?
-Prima la stanga printesa. Trec peste tonul ei si urmez indicatiile.Pe usa sunt reprezentati doi lupi, si eu imi rotesc ochii. Nu putea sa fie mai evident de atat. Bat la usa si aud un "intra". Cei doi fac o plecaciune si le fac semn sa se calmeze ca nu a intrat si regina odata cu mine.
CITEȘTI
Just a princess
Teen FictionEa nu stie. Ce nu stie? Ca este o printesa. In Threessonville nu conteaza daca esti regina, contesa sau ducesă. Atata timp cat ai 16 ani, trebuie sa te prezinti la balul obligatoriu si clasic in care o sa fi aleasa de un stăpân pe care o sa il sluj...