Capitolul 9

301 25 2
                                    

Deborah :
—Ei, cum vi se pare?

Întreb eu Referindu-ma la condițiile in care stau. Camera lor este puțin mai mare decât a mea, cu doua paturi matrimoniale, o baie, doua șifoniere, doua birouri, doua laptopuri, un candelabru, doua bibleoteci, și un zid din material ce poate fii pus in mijlocul camerei pentru intimitate cred.

—Este frumos prințesă. Atât eu cât și fratele meu va suntem îndatorați.

Wessly își impune punctul de vedere și eu le zâmbesc, trântindu-ma pe pat.

—Vorbiti cu mine la pertu și nu îmi mai ziceți prințesa ca nu sunt, sunt o sclava cu mai multe facilitați decât ceilalți.  Am mai spus asta de câteva ori. Ma cheamă Deborah.

Gemenii se încruntă. Se uita unul la altul însă chiar dacă Cody neagă, Wessly ii face semn cu capul înspre ceva sau sa spună ceva.

—Sângele te contrazice.

Spune Cody și eu ma incrunt.

—Poftim?

Uimirea de pe fata băieților este și mai mare. Ce îmi ascund ăștia ? Ce nu știu eu despre mine?

—Noi suntem vârcolaci și avem puterea de a simți sângele albastru. Iar tu ai sânge albastru asemanator cu cel al împărătesei și al regelui. Ești o prințesa Deborah. Deșii nu știai, asta ești.

Măresc ochii socata de ce am putut sa aud. Nu este adevărat. Nu are cum. Nu se leagă nimic din ce știam eu de asta.

—Calmează-ți pulsul inimii. Se aude tot prin pereți.

—Pereții din zona asta sunt izolați fonic. Nu va faceți griji. Eu ma duc in camera mea. O sa trimit pe cineva sa va aducă de mâncare. Dacă se întâmpla ceva, veniți la mine sau la regina.

Aceștia aproba iar eu ii spun primei ființe pe care o văd sa îmi hrănească "slujitorii". Ajungând in camera mea, o sun cu ajutorul Internetului pe doica mea, neștiind ce se întâmpla in jurul meu.

—Oh. Scumpa mea. Ce s-a întâmplat? Cărțile îmi tot spun ca ceva nu este bine in sufletul tău.

Glasul ei ma face sa înghit in sec.

—Nu este bine nimic doică. Am fost aleasa de regele vampirilor. Și mama sa, regina, a poruncit ca eu sa fiu trata ca o prințesa. A fost un atac, și era sa fiu omorâtă doar ca am omorât un vârcolac iar ceilalți doi mi s-au supus. Cumva i-am făcut servitorii mei deșii regina voia sa ii omoare. Mi-au spus ca pot simți sângele albastru. Și ca eu am sânge asemanator cu regele și regina. Ca sunt o prințesa. Regina m-a întrebat de tine. Era obsedată de amuleta mea. Se da și ea cu o crema. Are puteri. Totul este paralel cu mine și acest lucru ma seaca cu totul.

Încep sa vorbesc rapid și sa ma tensionez și mai tare. Câteva lacrimi îmi curg pe obraji și încerc sa îmi calmez pulsul inimii dar simt ca se tot accelerează.

—Regina este mama ta. Regele e fratele tău. A avut loc un război și Mi te-a încredințat mie ca lumea sa te creadă moarta pentru a nu te putea ucide cei ce ii vor răul familiei regale. Nu ai voie sa mai spui la absolut nimeni ca știi. Nici măcar mamei tale sau fratelui tău. Eu trebuie sa plec acum. O sa mai vorbim scumpo. Ai grija de tine și nu uita sa te dai cu crema.

Arunc tableta pe jos făcându-se scrum și încep sa tip de nervi și durere, bucurându-ma de faptul ca nimeni nu ma aude. M-am sărutat cu fratele meu. Fratele meu a vrut efectiv sa ma futa. Mama mea era in ochii mei iar eu nu o vedeam. Credeam ca părinții mei îs morți și sunt singura pe lume. Ce Dumnezeu am făcut ca sa merit așa trecut, prezent și viitor.

Ușa se deschide și eu îmi trag nasul, ștergându-ma rapid de lacrimi. Pe ea intra Colton destul de relaxat și se încruntă când îmi vede fata.

—De ce dracu ai plâns?

Spune el și se aseaza in fata mea,trăgându-ma rapid in poala lui. E fratele meu. Nu mai pot simți decât dragostea de frate in acest moment.

—M-am zgâriat in geam și m-am lovit însă mi-a trecut rapid.

Spun eu și acesta aproba. Ma cuibăresc in brațele sale și oftez. Mâinile sale stau pe talia mea și ma Mir și eu Cumde este așa de liniștit.

—Ai vrut sa fii tratată ca o prințesa. O sa îți respect decizia și tie și mamei. Nu mai ești sclava mea. Deci bănuiesc ca putem fii prieteni.

Rămân uimita a doua oară pe ziua de azi. Ma dau jos din brațele sale și ma așez pe pat in fata sa.

—Mie îmi convine. Asta înseamnă ca nu îmi mai dai ordine și amândoi avem drepturi egale.

Clarific eu. Sau cel puțin încerc sa clarific situația.

—Ceva de genul.

Spune el frecandu-și ceafa. Ii dau o palma in joaca peste braț și zâmbesc.

—Asta înseamnă ca mâine pot sa merg pana la doica mea, și după, hai ca vin și înapoi.

El își da ochii peste cap iar eu chicotesc lăsându-l sa plece din camera. Dar zâmbetul îmi cade când el iese din raza mea vizuala. A naibii treaba. Ce i-o fii venit și lui asta in cap?

Just a princess Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum