Deborah :
—Prințesă, mergem? Mașina este pregătită.
Weesly, la fel de formal ca fratele său, trebuie să îmi confirme lucrurile de doua ori. Mergem la Mellinda, însă, atât mama cat si fratele meu aparent, nu au fost de acord sa merg singură.
—Vârcolacilor, să aveți grijă de ea cu prețul vieții voastre. Iar tu, scumpo, fii te rog cuminte si nu te băga în probleme.
Spune regina iar eu aprob. Oare știe? Știe ca este mama mea? Sau...știe că eu știu de fapt chestia asta?
—Te întorci repede, amico.
Spune Colton iar eu imi îndrept privirea spre el, portiera mașinii fiindu-mi deschisa.
—Bineînțeles prietene.
Replic si ma sui in mașină. Interiorul este cel a unei limuzine. Eu stau pe o banchetă iar fata in fata cu mine stau cei doi gardieni ai mei.
—Vă rog să îmi iertați indiscreția prințesă însă unde mai exact mergem?
Weesly Ma face sa imi dau ochii peste cap.
—La naiba, termina cu politeturile astea. Nu isi au rostul. Mergem la doica mea.
Ii raspund si acesta aprobă ușor.
—Deb, cat esti tu la doica ta, ne putem transforma?
Cody este cel mai tupeist din perechea de Gemeni, care nu se teme de mine iar asta ma bucura. Le inteleg nevoile primare deoarece sunt lupi pana la urma. Nu pot fi asa haină.
—Da, însă in casă la mine si nu distrugeți nimic. Nu va puteti transforma in vazul lumii.
Amandoi raman uimiți de cuvintele mele si isi înclină capul în formă de respect.
—Multumim prințesă.
Spun amandoi la unison si eu le zâmbesc încurajator.
—Am ajuns.
Spune șoferul si eu ma uit printre geamurile fumurii. Sa începem.
Portiera imi este deschiss si ies afara, privindu-mi casa cu aspect britanic pe care o apreciez asa mult.Bat la intrare si ii simt pe cei doi incordati in spatele meu. Doica deschisa si ramane uimita cand ma vede.
—Derby a mea...ai venit inapoi acasa.
Ma îmbrățișează strans si intram in interior.
—Trebuie sa ma întorc inapoi doică. I-am promis lui Colton asta si nu as vrea sa fortez nota.
Aceasta oftează tristă. Se uite la Weesly si Cody făcând usor cu mana.
—Eu sunt Mellinda, doica Deborei. Încântată de cunoștiință.
—Multumim doamnă. Noi suntem sclavii prințesei. Weesly si Cody. Asemenea, încântați.
Doica chicoteste si neagă din cap.
—Mie nu trebuie sa imi vorbiti asa in niciun caz. Sa fie clar.
Aceștia aprobă.
—Deb, ne permiți să mergem?
Cody ma întrerupe din gandit iar eu ma intorc spre el. Aprob imediat gândindu-mă cat de nerăbdători trebuie sa fie.
—Mulțumim.
Aceștia se retrag de langa noi două care începem să discutăm.
—De ce mi-ai ascuns faptul că sunt o prințesă? Iar între mine și Colton sunt diferență sute de ani. Iar el...El a încercat să mă facă sex cu mine, m-a sărutat. Trebuia sa stiu doică, dacă săvârșeam o mie de păcate? Eu nu aveam o mie de ani să le spăl. Colton e fratele meu iar regina e mama mea. Nu ar fii trebuit să fie așa niciodată. La dracu.
CITEȘTI
Just a princess
Teen FictionEa nu stie. Ce nu stie? Ca este o printesa. In Threessonville nu conteaza daca esti regina, contesa sau ducesă. Atata timp cat ai 16 ani, trebuie sa te prezinti la balul obligatoriu si clasic in care o sa fi aleasa de un stăpân pe care o sa il sluj...