Merhaba Baba
Bugün günlerden sen ... 09/10/2014 senin doğum günün ... Biliyor musun bugün annem söylemese bilmicektim . Düşün sene insan babasının doğum gününü nasıl unutur ya ... Özür dilerim baba , gerçekten özür dilerim ... Fotoraflarına baktım şimdi . Ne güzel gülüyormuşsun . Baba , sen bize hiç göstermedin ama ben senin ; abimi , beni ve en başta da annemi çok sevdiğini biliyorum . Baba hatırlıyor musun birimizin doğum günü olduğunda ben hemen vermek için hediye aradım . Ama bu sefer olmadı baba alamadım sana hediye . Özür dilerim baba . Hani annemle konuşuyordunuz ya benim hakkımda baba , sen demiştin ki ; " Cemre ' de okuyacak ışık var . Ben ona güveniyorum ." İşte o günden beri çalışıyorum baba , çabalıyorum senin başını eğdirmemek için annemle senin için baba , hepsi sizin için . Baba hani biz senle dağıtıma çıkmıştık ya hani ben acıkmıştım . Beraber iskender yemiştik . Yedikten sonra sen bana ; " Bu aramızda bir sır kimseye söylemek yok , söz mü ? " demiştin bende söz vermiştim . Biz annemle yine oraya gittik . O oturduğumuz masa önümüzde duruyordu . Nedense senden sonra o masaya kimse oturmadı . Biz oturursak oturan oluyordu . Baba bende dayanamadım ve anneme anlattım . Özür dilerim baba . Geçen İstanbul ' a gittik bayram için , herkez ordaydı . Keşke sende orda olsaydın ... Baba sen öldükten sonra İstanbul ' dan soğudum . Düşün beni İstanbul ' dan soğutular . Dönerkende kendi arabamızda vapurdayken fotoraf çekindik , orda gülüyoruz ya aslında onlar maskenin ta kendisi . Biz her güldüğümüzde aklımıza sen geliyorsun ve aniden ne oluyorsa direkman gülmeyi kesiyoruz . Belkide hep abimle bana çok güldüğümüz için kızıyordun ya ondandır . Bilmiyorum . Baba hani hep annemle tartışıyordunuz ya benim kızım , benim kızım diye ben kimlerin neyi olduğumu biliyorum . Ben Zeki Çoban 'ın kızı , annemin dayanağı , abimin ise küçük kız kardeşi Cemre 'yım . Ve tekrar özür dilerim baba sana hiç ' seni seviyorum babacığım ' diyemediğim ve bu duyguyu sana yaşatamadığım için özür dilerim ... Bu bir 'kızın babasına doğum günü tebriği ' değil . Bu bir özür yazısı . Hiç söyleyemedim ama şimdi söylüyorum ; Seni çooook seviyorum baba , seni çok özledim baba , senden çok özür dilerim baba . Seni çooook özledik baba .....Doğum Günün Kutlu Olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABAMA Mektuplar
Non-Fictionİçimde söndüremediğim ateşi burada yayıyorum. Kocaman bir yangın olması için.