18'06'2017/02:14

26 3 0
                                    


5.Sensiz geçen babalar günü galiba bu. Diğer bir deyişle de 5 yıldır o mavi gömleklerden, şeritli tişörtlerden almıyorum. Galiba satmıyorlar artıkta. Oysa ki çokta güzeldi onlar, yeni nesil babalar sevmiyorlar galiba. Zevksiz şeyler. Şimdi sana alabiliceğim bir buket çiçek bile yok. Ki onları tutacak sıcacık ellerinde. Her sene alışacağım sanıyorum, en azından hafifleyeceğini. Ama olmuyor adım atıyorum, bastığım kaldırım taşı başlıyor konuşmaya. Sonra bir ürperti oluyor, rüzgarda katılıyor sohbete . Fırının önünden geçiyorum, ekmeğin kokusu koyulaştırıyor sohbeti. Birden bir araba hızla geçiyor yanımdan, tekerleklerin sesi... Yorum yapıyor o da onlara.

Bu şehir hep sen be baba. Sağım sen, solum sen, hep sen.
Ölenle ölünmüyormuş diyen kimdi? Hangi gamsız o? Çıksın karşıma, bir daha söylesin hadi yiyosa! Ölünüyor çünkü, ve bu olayın ahiretle ilgisi yok.  Önce umutların ölüyor, sonra hayaller falan derken büyüyorsun zaten herkesin gözünde. Daha küçücükken yaşın, birsürü yük biniyor omuzlarına. Elinde bez bebek değilde, toz bezi oluyor genellikle. Büyüyorsun kısaca. Çocukluğunu yaşayamıyorsun doyasıya.

Çevrendeki insanları memnun etmek uğruna değişiyorsun, taviz vermiyorsun kendinden yani. Saçını değiştiriyorsun, giyinimini, düşüncelerini,... Sonuç? Memnun edemiyorsun. Çünkü bir şeyi düzeltsen başka birşey buluyorlar.
Ama sen beni benim diye seviyordun değil mi baba?
Sevdin mi sevmedin mi bilmiyorum baba. Hiç söylemedin sevgini. Hiç iyi bir baba-kız olamadık seninle. Ben hep senden çekindim, korktum,..  Ama akşamları bana birşeyler almanı çok severdim doğrusu. Onunda acısını akşam masaj yaptırarak çıkartıyordun:) Hep saçını kesmek istiyordum, birazıcıkta olsa. Sorardım sana 'Kesem mi azcık baba?' diye sen daha ağzını açmadan annem 'Hayır Cemre! Sakın!' derdi zaten:) Zaten bendeki de nasıl psikopatlıksa anlamadım gitti:) Gerçi hala öyleyim, bu saatten sonra da değişmem bence hem üşenirim ben:)

Biz iyiyiz baba. Sen yokken annem hem anne hemde baba olmaya çalıştı bize. Ama beni biliyorsun, kendi kendime yaşarım. İçimde olur herşey. Sende öylesin baba. Senin acınıda içimde yaşıyorum.

Babalar gününde sana güzel bir gömlek alıp üzerine de 'Yakışıklılığına yakışıklılık katsın diye:) Babalar günün kutlu olsun Babacım;)' yazmak isterdim doğrusu. Burda edebiyat parçalayacağıma o ufacıcık kağıtta parçalamayı yeğlerdim.

Yapıcak birşey yok. Allah seni benden daha çok seviyormuş o yüzdende yanına almış erkenden. Allah'ın emrine karşı gelemem.

Ama gel bu gece rüyama gir. Ne dersin?

Babalar günün kutlu olsun Babacım:)

BABAMA Mektuplar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin