1. Po przyjściu na dzisiejsze spotkanie nie mogłaś nie mogłaś skomplementować świetnej stylizacji dziewczyny.
Dua nie mogła ukryć lekkiego zawstydzenia, ale i radości.
2. Dua ostatnio ciągle robiła ci żarty. To biała masa z ciasteczek Oreo została zamieniona na pastę do zębów, albo dziwnym trafem majonez znalazł się w twoich ulubionych botkach. Tego popołudnia mieli was odwiedzić znajomi. Po krótkiej drzemce udałaś się do łazienki i zamarłaś widząc swoje odbicie lustrze. Twoje włosy były jasnozielone i kompletnie nie było ci w nich do twarzy. Wkurzona wybiegłaś z sypialni. Wpadłaś do salonu, gdzie siedziała Dua z waszymi gośćmi.
Ty:Kto to zrobił? - pytasz wkurzona podejrzewając Duę oraz dwójkę waszych znajomych.
Po dłuższej chwili brunetka nie może już powstrzymać śmiechu.
Dua: Dobra, ja to zrobiłam.
3. Dua po kilkunastu kieliszkach na imprezie.
Dua: Hej, Dua jestem a ty piękna?
5. Ty: Ile razy mówiłam ci żebyś się ubrała?! Nie paraduj tak przed naszym sąsiadem! - mówisz wkurzona.
Dua: Nie mów mi jak mam żyć.
6. Dua proponowała Ci wspólne wakacje na Hawajach. Musiałaś jednak nie chciałaś jechać z powodu pracy. Poprosiłaś jednak brunetkę żeby nie rezygnowała z wyjazdu i pojechała sama.
Wieczorem dostajesz od niej snapa.
Dua: Widzisz tą opaleniznę? Widzisz? A ty wolałaś iść do pracy.
7. Gdy uda ci się opowiedzieć dobrze dowcip.
Dua:
***********************
Dzisiaj zamówione gify z Duą. Później lub jutro pojawi się również zamówiony Harry. Jeśli ktoś chciałby zamówić gify z kimś to piszcie w komentarzach :D xx
CZYTASZ
Imagify // One Direction
FanfictionNic innego jak imagify z naszymi cudownymi chłopakami ❤ Okładkę wykonała: Elza554