1. Siedziałaś w Waszym salonie spokojnie jedząc ulubione ciastka. Okryłaś się szczelnie kocem, gdyż temperatura nie była zadowalająca. Nagle do salonu wpadł jak burza Calum. Rzucił się na miejsce obok Ciebie i wyrwał opakowanie ciastek z Twoich dłoni.
Ty: To moje! - krzyknęłaś i rzuciłaś się na swojego chłopaka. Hood odsunął rękę, abyś nie mogła dosięgnąć opakowania. Wkurzona zaczęłaś go uderzać po ramionach. Uderzać, bo biciem raczej nie można by tego nazwać. Nagle Calum zrobił smutną minę i potarł ramię.
Calum: Nie w szczepionkę Kochanie. - jęknął.
2. Po raz pierwszy Twoi rodzice przyjechali do Waszego domu w Sydney. Tak się składa, że Twoja mama nie radzi sobie dobrze z angielskim, więc rozmawiasz z nią po polsku. Pewnego popołudnia siedziałaś wraz z nią w salonie i przy kawie rozmawiałyście. Oczywiście po polsku. Do salonu wszedł Calum i usiadł obok ciebie na fotelu. Był lekko wkurzony, gdyż nie rozumiał ani słowa z Waszej rozmowy, a raczej przypominała mu ona język kosmitów.
Chyba trochę żałował, że do Was przyszedł.
3. Podczas przygotowania kolacji Calum miał wielką ochotę na czułości. Przyszedł do Ciebie i wszelkimi sposobami próbował to u Ciebie wyegzekwować, jednak nie mogłaś odejść od gotowania. Obiecałaś, że zajmiesz się nim po kolacji. Calum grzecznie czekał i gdy tylko skończyłaś myć naczynia po posiłku dopadł Cię.
Calum: To jak z tym buziakiem?
4. 5SOS rozpoczęli własnie swoją kolejną trasę. Razem z Calum'em mieliście wielki problem żeby się rozstać na ten czas. Postanowiłaś dać mu coś, co będzie mu o Tobie przypominać. Padło na różowego jednorożca. Teraz Hood nie może się rozstać z misiem i często prezentuje go na Instagramie.
5. Gdy słyszycie ,,Uptown Funk" w radiu.
6. Razem z Calum'em przyszłaś na sesję fotograficzną chłopaków. Chłopak zaczął Ci opowiadać jedną z historii z trasy, gdy usłyszeliście głośny głos Mike'a.
Mike: Pożyczę na chwilę. - powiedział i po prostu podniósł Twojego chłopaka i z nim odszedł.
CZYTASZ
Imagify // One Direction
FanfictionNic innego jak imagify z naszymi cudownymi chłopakami ❤ Okładkę wykonała: Elza554