1. Dzisiaj nadszedł wielki dzień dla Harry'ego. Zaprosił cię na kolację, na której chce Ci się oświadczyć. Jest pewien waszej wielkiej miłości i chce spędzić z Tobą resztę życia.
Wychodząc z domu Harry ma tremę i nie jest w stanie nic powiedzieć, więc żegna się z mamą i Gemmą jedynie gestem i uśmiechem.
2. Liam spędził dzisiaj cały dzień w studiu. Wstał bardzo wcześnie i miał wrócić późno. Chcąc mu zrobić niespodziankę, gdy chłopak wszedł do domu szybko przed nim stanęłaś.
Ty:Hej Kotku. - musnęłaś jego usta z uśmiechem. - Wiem, że jesteś zmęczony, dlatego w łazience czeka na Ciebie kąpiel, a nasza kolacja będzie gotowa za jakieś czterdzieści minut. - uśmiechnęłaś się dając mu całusa w nos.
Liam: Jesteś cudowna Skarbie.
3. Pokłóciłaś się z Zayn'em tuż przed przyjściem chłopaków. Wszyscy usiedliście w salonie, a Liam zajął miejsce obok Twojego chłopaka. Mulat postanowił to wykorzystać i przez cały wieczór przytulał Liam'a.
Zayn: Mój Liam'ek kochany. Najsłodsza istoto na świecie.
4. Od dłuższego czasu nie możesz sobie znaleźć chłopaka. Twoja przyjaciółka namówiła Cię na szybką randkę. Początkowo byłaś do tego nastawiona negatywnie jednak ostatecznie zostałaś umówiona z jakimś chłopakiem. Przychodzisz na spotkanie i zauważasz w restauracji jedynie przystojnego bruneta w okularach. Podchodzisz do stolika i witasz się z nim uściskiem. Brunet odsuwa Ci krzesło, po czym zajmuje swoje miejsce.
CZYTASZ
Imagify // One Direction
FanfictionNic innego jak imagify z naszymi cudownymi chłopakami ❤ Okładkę wykonała: Elza554