Na początku chciałam Was zaprosić do zaglądania tutaj. Będę wrzucała rozdziały co jakiś czas. W każdym z nich znajdzie się trochę imagifów z chłopakami z One Direction. Jednak jeśli byłyby jakieś specjalne zamówienia czy prośby na gify z kimś innym to nie ma sprawy. Piszcie w komentarzach :D
**************************
1. Liam miał na Ciebie wielką ochotę i nie mógł już wytrzymać. Szybko znaleźliście się w sypialni i szatyn położył cię na łóżku nie przestając całować. Jego dłonie wsunęły się pod twoją koszulkę i już miały się jej pozbyć, gdy usłyszeliście szczęk drzwi. Do środka wszedł wasz sześcioletni synek.
Wasz syn: Tato co robicie?
Liam wzdycha i zakrywa cię swoim ciałem.
Liam: Nie interesuj się tym i wyjdź stąd.
Wasz syn: Ale tato...
Liam: Nie ma mowy, z tego co wiem miałeś posprzątać zabawki w pokoju.
Wasz syn: Już to zrobiłem.
Liam: W takim razie mama mówiła, żebyś zaniósł swoje ubrania do pralni.
Wasz syn: Przed chwilą to zrobiłem. Tato mogę...
Liam: Proszę, tam są drzwi, wynocha! - mówi podniesionym głosem.
2. Masz dzisiaj ważne spotkanie. Od pół godziny szukasz potrzebnych dokumentów. Robisz się coraz bardziej zdenerwowana gdy zauważasz, że zaraz spóźnisz się na spotkanie. W wysokich szpilkach wpadasz do salonu, gdzie Harry gra na konsoli.
Ty: Widziałeś moje dokumenty? Takie w czerwonej teczce?
Harry: Nic nie wiem, nie mam pojęcia. Daj mi spokój kobieto.
3. Louis jest dzisiaj wyjątkowo nie w humorze. Zły siada przed lustrem, aby Louise mogła go uczesać.
Louis: Czy możesz delikatniej dotykać moich włosów? Podrażniasz skórę mojej głowy.
CZYTASZ
Imagify // One Direction
FanfictionNic innego jak imagify z naszymi cudownymi chłopakami ❤ Okładkę wykonała: Elza554