Hola! Úristen gyerekek nagyon sajnálom, hogy csak most hozom a részt, de annyi dolgom van, hogy azt sem tudom hol áll a fejem...Nyugodtan lehet utálni. Viszont képzeljétek valamelyik nap feljövök Wattpadra és mit látok? #49 IN ROMANTIKUS!!! Persze azóta hátrébb csúszott a ranglétrán, de annyira köszönöm nektek! Imádlak titeket! Ti nélkületek ez nem történt volna meg. Na jó nem húzom tovább a szót jó olvasást. Ha tetszett akkor kérlek csillagozzatok :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Tessék, a Karamellás latté. További szép napot!- köszöntem el a vendégtől. Fáradtan megtámaszkodtam a pulton, majd felkaptam a fejem, amikor kinyílt az ajtó.
-Szia.- minden izmom megfeszült és lassan felegyenesedtem.
-Mit akarsz Logan?- kérdeztem élesen, de mielőtt válaszolhatott volna kivágódott az ajtó és egy magas fekete hajú lány lépett be, aki egyenesen a férfihoz sétált és belekarolt. Olyan ismerősnek tűnt nekem. Hosszú ébenfekete haj, jó alak és azok a mohazöld szemek...
-Felicity. Épp most akartam rendelni.- hát persze! Ő Shawn ex- barátnője, aki ott volt a jótékonysági bálon. Láttam, hogy Ő is felismer mire kihúzta magát.
-Mi lenne, ha elvitelre kérnénk? Otthon megehetnénk az után, hogy...- nem mondta végig, de tudtam mit akar. Logan ijedten rám nézett én pedig közönyösen vissza rá. Azt hiszi érdekel, hogy mit csinálnak kettesben? Végül bólintott egyet én pedig kiadtam a megrendelt dolgokat. Alig vártam, hogy végre elmenjenek. Kiléptek az ajtón, én pedig fellélegeztem. Önkéntelenül is szánalmat éreztem Felicity iránt, hisz szegény lány nem tudja mire vállalkozott. Pont, ahogy én sem tudtam. Évekkel ezelőtt elbűvölt Logan galambszürke szeme, a fénylő aranyszőke haja...Rajongtam érte. Most viszont ha ezekre gondolok, elfog az undor és a rettegés. Lehuppantam az egyik székre pont, amikor újra kinyílt az ajtó és Gabriel lépett be rajta.
-Hali Tessa.- lehuppant velem szembe és rám mosolygott.
-Gab? Hát te? Mit kérsz?- már álltam volna föl, de a férfi felemelte a kezét és megrázta a fejét.
-Beszélni szerettem volna veled.
-Rendben, hallgatlak.- Jassi bátyja letett elém egy újságot, aminek a címlapján mi vagyunk Shawnnal a Central Parkban. A papíron hatalmas betűkkel „SHAWN MENDES ÉS VOLT MENNYASSZONYA KIBÉKÜLTEK? Bővebben a 46- ik oldalon". Gyorsan odalapoztam és átfutottam a cikket;
Shawn Mendes-t és volt mennyasszonyát Theresa Wayne-t karácsonykor látták együtt a Central Parkban rendezett karácsonyi ünnepségen, kézen fogva sétálni. Az egykori pár nagyon boldognak tűnt és egy névtelenül kívánt tanú megerősítette, hogy látta őket csókolózni az egyik hídon. Eddig sem a fiatal milliárdos sem az egyetemista hölgy nem erősítette meg a tényeket.
-Rémes egy cikk. A szerkesztő még nagyon kezdő lehet. Amúgy meg ne foglalkozz velük ezek ebből élnek. Köcsögök.- próbált felvidítani Gabriel, amikor meglátta a savanyú képemet.
-Tudtam, hogy ez fog történni. Gab én nem azért vagyok elkenődve mert kiderült, hanem miattatok.
-Miattunk? De mégis miért?- nézett rám értetlenül.
-Tudom, hogy ti ehhez már hozzászoktatok, de például anya, Lizzie és Lol nem.- fáradtan megdörzsöltem a szemeimet és lehajtottam a fejem az asztalra.
-Na, idefigyelj Theresa! Lolli és Lizzie így is kiderült volna, hisz Lol terhes, és ha nem is lenne az hamar kiderülnének a dolgok. Anyukád pedig kórházban van, ahova nem jutnak be. Nem mellesleg szerintem ezek a köcsögök inkább rátok fognak szállni.- Gabriel leguggolt elém én pedig felé fordítottam a fejem. Megsimogatta a hajam mire megeresztettem felé egy apró mosolyt. –Ha meg gáz van, csak szólj és szétcsapok mindenkit.
Felnevettem és szorosan átöleltem. Bevallom egy kicsit, na jó nagyon túldramatizálom a dolgokat, de félek ettől az egésztől. De hála Gabrielnek megnyugodtam.
Déltán kettőkor mosolyogva lestem be Shawn irodájába. Az érkezésemre felnézett a papírból, amit éppen olvasott és elvigyorodott.
-Hát te?- pattant fel a székből és hozzám lépett, majd nyomott egy puszit a számra.
-Egyes forrásokból tudom, hogy nem ebédeltél így hoztam neked ebédet.- emeltem fel a kezemben tartott zacskót.
-Mégis mikor beszéltél Cameronnal? Köszönöm szívem.- lehajolt hozzám és nyomott az ajkaimra egy gyöngéd csókot. Pár perc múlva maszatos arccal nézett fel rám, én pedig halkan nevetve megtöröltem az arcát a szalvétával.
-Tényleg éhes lehettél. Öt perc alatt befaltad az egészet. Úgy nézel ki, mint egy jóllakott óvodás.
-Egy jóllakott szerelmes óvodás.- kacsintott. –Mielőtt elfelejtem. Mikor kezdődik az iskola?
-Holnap. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan eltelt ez a két hét. Ma már január tizedike van pedig nemrég volt még nyári szünet.- sóhajtottam fel, Ő pedig egyetértően bólogatott.
-Pénteken nincsnek óráid ugye? És nem is dolgozol, ha jól tudom.
-Pontosan. De miért is érdekel ez téged?- kérdeztem azon a jól ismert „Mit akarsz tenni velem?" hanglejtéssel.
-Budapesten lesz egy konferenciám és szeretném, ha velem jönnél. Hétvégén felfedezhetnénk a várost. Persze ha nem...- nem tudta végig mondani, mert lehajoltam hozzá és megcsókoltam. Lehúzott az ölébe és kihúzta a hajamból a gumit mire hosszú rézbarna színű hajam a vállamra omlott, Shawn pedig beletúrt. Átkaroltam a nyakát és még közelebb húztam magamhoz, ha már az lehetséges.
-Khm, khm.- éles torokköszörülés szakította félbe a csókunkat én pedig úgy pattantam fel szeretett barátom öléből mintha beleültem volna egy hegyes tűbe. Vörös arccal fordultam Cam felé, akinek az arcán egy perverz vigyor foglalt helyet, majd a mellette kuncogó Austinhoz.
-Fiúk! Hányszor mondtam már, hogy kopogjatok!
-Ugyan Shawnie ne legyél ilyen morci. Bár ha engem zavartak volna meg miközben egy ilyen bombázóval smacizok én is ideges lennék.- míg Cameron arcán szélesedett az az átkozott mosoly az én arcom abnormálisan vörössé változott.
-Kapd be.- válaszolt egyszerűen Shawn és megnyomott egy gombot a vezetékes telefonon. –Elizabeth kérlek, két személyes szobát foglalj franciaággyal a Budapesti hotelben. Köszönöm.
-Intézem uram.- jött a válasz azonnal a válasz.
-Csak nem? Jössz velünk Európába?- karolta át lazán a vállam Austin. Kicsit feszengtem hisz nem ismertem valami jól és fura volt nekem ez a hirtelen gesztus, de kedvesen válaszoltam neki.
-Igen, Shawn előbb kérdezett meg.
-Á, akkor már értem miért nyaltátok faltátok egymást.- Cam is átkarolt a másik oldalról így a két férfi közé „szorultam".
-Engedjétek már el szegényt.- sietett a segítségemre Shawn.
-Ugyan Shawn elakarnád rontani az örömöm? Nem minden nap szorulok két szexi pasi közé.- a két említett elröhögte magát és láttam, hogy a barátom is elmosolyodik egy pillanatra mielőtt komolyságot erőltetett az arcára.
-Igaz, mert te a világ legszexibb pasija alá szoktál szorulni.- bumm! Azt hiszem mondanom sem kell elpirultam...
YOU ARE READING
Angels of God (Hungarian- S.M.) {BEFEJEZETT}
RomanceAz egész azzal kezdődött, hogy a legjobb barátnőm az éjszaka közepén kiugrasztott az ágyból, azzal az okkal, hogy menjek el érte az Angels of God nevű bárba. Mondhatom sok kedvem volt elmenni, de mégsem hagyhattam ott hisz totál részeg volt. Így hát...