Tizenötödik Fejezet

4.7K 283 4
                                    

-Tessék?- motyogtam pár perc múlva. Shawn megmozdult és megszólalt:-Szeretném, ha a barátnőm lennél.

Istenkém! Ezt nem tudom elhinni. Legszívesebben ide-oda ugráltam volna a boldogságtól, de csak ennyit sikerült kinyögnöm.

-Elvileg a menyasszonyod vagyok nem?

A férfi elnevette magát és szorosabban fogta a derekam.

-Igen, de nem igazából. Vagyis de, de mégsem. A többiek azt hiszik, hogy jegyesek vagyunk, de mi tudjuk, hogy nem. Viszont szeretném, ha igazából a barátnőm lennél.- jelentette ki határozottan.

-És mit mondasz az embereknek? Hogy miért nincs esküvő.

-Szakítunk és egy hónap múlva újra összejövünk.- magyarázta.-Addig pedig titokban találkozgatunk.- tette hozzá. Csatát vívtam magamban. A szívem azt mondta mondjak igent, míg az eszem azt, hogy ne.

-Rendben.- a szívemre hallgattam. Shawn magához húzott és megcsókolt, amibe beleszédültem. Pihegve elváltam az ajkaitól, ő pedig végig simított a hátamon.

-Van a tetőn egy medence. Nincs kedved úszni egyet?- kérdezte.

-De hiszen tél van!- meredtem rá.

-Fedett. Na, akkor van kedved hozzá?

Én bólintottam egyet, majd kiszálltam az öléből.

-Nem ez így nem jó!- megragadott és maga alá gurított. Én meglepetten felsikítottam, ő pedig kajánul elvigyorodott. Hirtelen lecsapott az ajkaimra, mire bennem rekedt a levegő. Beletúrtam a hajába és közelebb húztam magamhoz, ő pedig gyengéden beleharapott az alsóajkamba. Erre felnyögtem, Shawn pedig lassan elhúzódott tőlem.

-Menjünk, mielőtt nem tudom leállítani magam.- mondta zihálva, mire én belegyezően bólintottam egyet. Shawn rendelt nekem egy bikinit, magának meg egy fürdőnadrágot. Miután felöltöztünk és rendesen megnéztük egymást –én pironkodva, ő pedig kacérul nézett-, elindultunk.

-Wow!- leheltem, amikor felértünk. A tető fedett volt és a közepén egy hatalmas medence feküdt, nem messze tőle pedig egy kis bárpult. A medence körül napozóágyak voltak állítva, ahova ledobtuk a törülközőnket. A férfi felkapott és nem foglalkozva a tiltakozásommal beugrott a medencébe. Felbuktam a víz alól és megtöltöttem a tüdőm oxigénnel. A férfi mosolygós feje jelent meg mellettem.

-Mizu?- vonogatta a szemöldökét. Rávetettem magam és lenyomtam a víz alá, viszont ő egy könnyed mozdulattal megragadta a csípőmet és lehúzott magához. Ott az ajkait az enyémekre nyomta, én pedig úgy éreztem minden tökéletes most először az életemben.

Angels of God (Hungarian- S.M.) {BEFEJEZETT}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora